Opvaskemaskine problem, service er gråt og~
Fra : Soeren Rasmussen

Dato : 08-09-04 17:46

Jeg har en Bauknuecht 14 år gammel maskine. Den vasker programmet
normalt i gennem, men resultatet er slørede glas som om der er fin
kalk støv over hele glasset. smager man på dem er støvet salt. ??

Jeg checket alle ting afspænding, salt, osv. alt ser normalt ud. Jeg
har også vendt bunden i vejret og checket alle forbindelse med videre.
det eneste jeg fandt var en forstoppet slange mellem udløbssien i
bunden og så den der flade plastic dims der sidder på sidden af
maskinen og har slanger til saltkarret.

Har du et bud - på forhånd tak

Søren Rasmussen
fjern spamer i min email hvis du svarer direkte

Fra : JIB

Dato : 11-09-04 00:41

"Soeren Rasmussen" <farspamer@sol.dk> wrote in message

> Jeg har en Bauknuecht 14 år gammel maskine. Den vasker programmet
> normalt i gennem, men resultatet er slørede glas som om der er fin
> kalk støv over hele glasset. smager man på dem er støvet salt. ??

Jeg har ikke et bud, men et råd: køb en ny.

14 år er altså en pænt høj alder for sådan et dyr.

Mvh. JIB