Hvilken bil?
Fra : Fly Christensen

Dato : 08-09-04 20:51

Hvilke af de to biler ville I vælge?

http://makeashorterlink.com/?Z1FF51E39

http://makeashorterlink.com/?O10064F39

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-09-04 21:15

Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:

> Hvilke af de to biler ville I vælge?
>
> http://makeashorterlink.com/?Z1FF51E39
>
> http://makeashorterlink.com/?O10064F39

Ingen...

Hvad er forskellen i udstyr?
Umiddelbart koster det jo 1.600 ? for en bil, der er ca. 1 år nyere og
24.000 km mindre...
Er det det værd i D?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-09-04 21:37

On Wed, 8 Sep 2004 22:15:18 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:

>Ingen...
>
>Hvad er forskellen i udstyr?

Den røde: Klimaautomatik, 17 tommer fælge, manualet gear, stål-look,
CD-radio
Sølv: Klimaanlæg; cruisekontrol; el-soltag; 17 tommer følge, der er for
brede bag på*1; automatik; sportsudstødning; sænket; træ-look;
kasette-radio med CD-changer

>Umiddelbart koster det jo 1.600 ? for en bil, der er ca. 1 år nyere og
>24.000 km mindre...
>Er det det værd i D?

Tja. Det kommer vel an på, hvad du går efter.

Fly

*1: Klaus-Dieter fælge! Bredere end bilen, men dækket er smallere end
fælgen, da _dækket_ ikke må gå længere ud end skærmkanten.

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Claus Due

Dato : 08-09-04 23:11

> [...]
> Sølv: Klimaanlæg; cruisekontrol; el-soltag; 17 tommer følge, der er for
> brede bag på*1; automatik; sportsudstødning; sænket; træ-look;

Nu lige den røde...tjaeh.....den har du ikke linket til!!

Ingen røde biler......Hvis man ser bort fra prisen...kan jeg ikke se forskel
på de 2 viste...ergo den billige....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-09-04 03:53

Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:
> Den røde:

Er jeg farveblind? Ingen af de to er røde...

> [...]
> kasette-radio med CD-changer

> Tja. Det kommer vel an på, hvad du går efter.

Umiddelbart, så er det svært at sige. Den store forskel ligger i aut.
gearet.
Bilerne skal vist prøves. Kan du lide aut. gear? Så har den i sølv da pænt
meget lækkert og behageligt udstyr... Jeg tror jeg ville gå efter den
nederste...

> *1: Klaus-Dieter fælge! Bredere end bilen, men dækket er smallere end
> fælgen, da _dækket_ ikke må gå længere ud end skærmkanten.

Derfor bruger tyskere tysker-fælge...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Rick

Dato : 09-09-04 11:58

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message news:<413fc5a6$0$213$14726298@news.sunsite.dk>...
> Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:
>
> Er jeg farveblind? Ingen af de to er røde...

Mnja. Den er lidt rød i det live.

> Umiddelbart, så er det svært at sige. Den store forskel ligger i aut.
> gearet.
> Bilerne skal vist prøves. Kan du lide aut. gear?

Jeg synes bare ikke, at 2 liter og flydergear passer sammen...

> Så har den i sølv da pænt
> meget lækkert og behageligt udstyr...
Forskellen er dybest set cruise control og soltag.

> Derfor bruger tyskere tysker-fælge...

Det er så GRIMT! Jeg ville altså ikke køre rundt i den, sådan som den ser ud nu!

Fly