swf2gif - Freeware
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-09-04 12:54

Jeg søger et freeware program, der kan konvertere swf-filer til
gif-filer. Kender nogen et sådan program?

PS. Måske ikke den helt rigtige gruppe, men jeg prøver alligevel
her.

Lars

Fra : Nielsen

Dato : 17-02-05 15:53

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> gif-filer. Kender nogen et sådan program?
>
> PS. Måske ikke den helt rigtige gruppe, men jeg prøver alligevel

Hej Lars,

Jeg ved godt at det ikke er det du efterspørger, men hvis ikke du skulle
vide det...

Du kan fra Flash eksportere som gif. Under "Filer" -> "Publish settings"
kan du vælge hvad du vil eksportere.

/Nielsen