Link problem i frames
Fra : Leyna

Dato : 08-09-04 11:45

Jeg har lavet et banner som sidder i en top-frame, og nu skal jeg
have linket til at åben url'en i et nyt vindue, og ikke i den frame
som banneret sidder i.
Mit script ser sådan ud :

on(press) {
   getURL('http://www.sidenavn.dk');
}
os så åbener den siden i samme frame som banneret står i.
Jeg er med på at jeg skal have [ _blank] ind, men hvor?

Jeg har prøvet med
on(press) {
   getURL('http://www.sidenavn.dk' [ _blank]);
}
men det sker der ingenting ved. Der kommer ingen url overhovedet.

Jeg har ledt på nettet efter en løsning, og kigget i lærebøger og hvad
jeg ellers har, men jeg _kan_ bare ikke finde den helt korrekte
opstilling.

Håber der er en venlig sjæl derude, der lige vil gi' mig en hånd.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Peo

Dato : 08-09-04 12:50

> Jeg har prøvet med
> on(press) {
> getURL('http://www.sidenavn.dk' [ _blank]);
> }

tæt på, løsningen er:

on(press) {
getURL('http://www.sidenavn.dk', '_blank');
}

Peo

Fra : Leyna

Dato : 08-09-04 14:08

On Wed, 8 Sep 2004 13:49:49 +0200, "Peo"
<michael*UNDERWEAR*@swush.com> wrote:

>tæt på, løsningen er:
>
>on(press) {
> getURL('http://www.sidenavn.dk', '_blank');
>}

Mange tak. Hvad scripts angår er jeg helt klart "blondine"!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk