Vedr. agtindsigt.
Fra : Kim

Dato : 07-09-04 13:44

Jeg har skriftligt udbedt mig agtindsigt hos Integrationsenheden
i Københavns Kommune, Etnisk Rådgivningscenter NOOR
hvor jeg og min kone gik over 2 år pga problemer.

Hvor lang tid må der højst gå før jeg modtager papirene ?

Hvis de ikke vil sende papirene til mig hvem kan man så klage til ?

Mvh Kim

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 07-09-04 14:40

http://home.worldonline.dk/friefag/skranke.htm

Fra : Per Christoffersen

Dato : 07-09-04 16:12

"Qbic - [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse
> http://home.worldonline.dk/friefag/skranke.htm

Og hvor er det lige, at svarene på spørgsmålene gemmer sig på den side?

/Per

Fra : Peder Porse

Dato : 07-09-04 18:10

Hvis der er part i sagen er det forvaltningsloven, og det er særligt
§16.der er en frist på 10 dage.

Der kan klages til den myndighed,d er var klageinstans i den sqag, der
blev behandlet.
pp