Div4USB problem
Fra : Anders

Dato : 07-09-04 20:42

Hej

Har et problem med subj. Den kan ikke låse en T610 op, selvom den står på
listen over de telefoner den kan klare..
Telefonen er låst til Sonofon, den skulle gerne kunne låses op, så jeg kan
bruge mit Telmore kort.

Er det mig der gør noget forkert ??

/Anders

Fra : Ham selv

Dato : 07-09-04 20:49

Tja det kunne jo være softwaren er så ny du enten skal bruge den nye 5.0
eller testpoint:)?

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Anders

Dato : 07-09-04 21:25

Hvordan får jeg opdateret den til v. 5.0

Har ellers fået et brugernavn og password, men det
hjælper ikke en s...

/Anders

Fra : Ham selv

Dato : 07-09-04 21:32

Ja hvis det er en original boks du har skulle du ikke gerne have problemer
med at få det til at hente det nye 5.0 men hvis det er en clonet boks du
har tja så har du et problem, hvor har du købt den?

Fra : Anders

Dato : 07-09-04 21:49

Jeg ved ikke lige, hvor den er købt, har købt den gennem nyhedsgrupperne. Så
det kan godt være den ikke er original...

/Anders

Fra : Ham selv

Dato : 07-09-04 21:58

Ja så har du et problem, men du kan da se på din fon om det er fordi den er
for ny?

Fra : helloo.dk

Dato : 08-09-04 08:59

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke lige, hvor den er købt, har købt den gennem nyhedsgrupperne.

> det kan godt være den ikke er original...
>
> /Anders

Hej Anders
Hvis du henter det program som ligger på www.divusb.com til at læse dit
brugernavn og adgangskode ud af din DIVusb med får du et som virker hvis det
er en orginal DIV.
Kik her http://www.divusb.com/UsbPass_v20.zip
Hilsen Dan

Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
100% garanti på alt hvad vi laver, også Siemens unlock uden Testpoint
Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker

Fra : Anders Forst

Dato : 08-09-04 09:27

Jeg har hentet programmet du snakker om, og den kan også udlæse brugernavnog
password, men når jeg taster det ind, når jeg skal på siden, så fucker den
den af...

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 08-09-04 09:34

"Anders Forst" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
brugernavnog
> password, men når jeg taster det ind, når jeg skal på siden, så fucker den

Det lyder mærkligt..
Du skal kunne hente den her fil med dit brugernavn og adgangskode..
http://66.197.210.37/~sonyeric//usbsupport/DivUsb50.zip
ellers så må det være en Clon du har..