sex giver kræft 'huh'
Fra : Christina

Dato : 08-09-04 08:29

Så I i øvrigt forsiden af B.T fredag d. 3. sep. "sex spreder kræftvirus- 200
danskere dør om året"?

Nu mener de at HPV virus (human papilloma virus) spredes og smittes igennem
sex....og at 80% af os går rundt med virus i os...(kan medføre
livmoderhalskræft).

"forskerne har haft opmærksomhed på virussen siden 80'erne men det er først
for nylig, at man har kunnet lave en direkte forbindelse mellem de specielle
typer af hpv og livmoderhalskræft"

Jeg prøvede at finde linket, men søgefunktionen på BT virker ikke lige pt på
min computer.....

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 09:01

Christina wrote:
> [...]
> de specielle typer af hpv og livmoderhalskræft"
>
> Jeg prøvede at finde linket, men søgefunktionen på BT virker ikke

Hvis det ikke er andet end livmoderhalskræft, har vi jo ikke noget at
bekymre os om....

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Nette

Dato : 08-09-04 11:30

"Christina" skrev

> [...]
først
> for nylig, at man har kunnet lave en direkte forbindelse mellem de

Nej, det er ikke kun kønssygdomme, en utro mand kan slæbe med hjem. Han kan
også give konen livmoderhalskræft.
Men det er altså ikke nogen nyhed. Vi hørte om det i folkeskolen i 80erne.

Nette

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 11:48

Nette wrote:
> [...]
> Han kan også give konen livmoderhalskræft.
> Men det er altså ikke nogen nyhed. Vi hørte om det i folkeskolen i

As i wrote....forskerne har haft opmærksomhed på virussen siden 80'erne ;)
Mindes dog ikke at have hørt om det i skolen...

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 14:34

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> As i wrote....forskerne har haft opmærksomhed på virussen siden 80'erne ;)
> Mindes dog ikke at have hørt om det i skolen...

Kan det ikke stort set forebygges med vand og sæbe? Jeg har altid hørt, at
den form for smitte skyldtes manglende hygiejne.

Per V.

Fra : David T. Metz

Dato : 21-09-04 12:58

vadmand wrote:

> Kan det ikke stort set forebygges med vand og sæbe? Jeg har altid
> hørt, at den form for smitte skyldtes manglende hygiejne.

Nej. HPV kendes måske bedre som "kønsvorter" eller "kondylomer". Dem kan man
ikke sådan vaske af ... Hvis du tænker på at man nedsætter
infektionsrisikoen ved at vaske sig efter et ubeskyttet samleje, så er det
ikke umuligt, men absolut ikke noget man skal kalkulere med. Kondomer virker
derimod.

David

Fra : Babba-Papa

Dato : 10-09-04 10:21

Der var engang en bruger ved navn "Nette"
<nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> der skrev:

>Nej, det er ikke kun kønssygdomme, en utro mand kan slæbe med hjem. Han kan
>også give konen livmoderhalskræft.

Nåh, det er kun når det er manden der er utro, at virus kan
overføres.
For der sker jo ikke noget ved at kvinder boller ved siden af...
Nåh nej, vent.....Kvinder er jo aldrig utro. *G*

Og nej, jeg har ikke haft noget i klemme i den henseende, så den
del af lommepsykologien kan godt spares...
- -
Babba-Papa

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 10:54

Babba-Papa wrote:
> [...]

> For der sker jo ikke noget ved at kvinder boller ved siden af...
> Nåh nej, vent.....Kvinder er jo aldrig utro. *G*

Det mener jeg jo heller ikke, men jeg bliver ved med at høre, at det ikke
passer

Fra : Bhatu Peter

Dato : 10-09-04 11:32

Christina wrote:

> Det mener jeg jo heller ikke, men jeg bliver ved med at høre, at det
> ikke passer

At kvinder ikke skulle være utro?
Jeg tror heller ikke at kvinder har i sig at være utro. Det er nærmest
unaturligt for dem at være utro, og jeg har været sammen med mange gifte
kvinder....

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 11:35

Bhatu Peter wrote:

> At kvinder ikke skulle være utro?

jada...

> Jeg tror heller ikke at kvinder har i sig at være utro.

nej vel? ;)

Det er nærmest
> unaturligt for dem at være utro, og jeg har været sammen med mange
> gifte kvinder....

Der kan du bare se :)

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 12:06

> [...]

> typer af hpv og livmoderhalskræft"
>
> Jeg prøvede at finde linket, men søgefunktionen på BT virker ikke lige pt

Han skal bare vaske tissetrolden inden sex, så er risikoen væsentligt
nedsat.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 15:46

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> [...]
> specielle

> på
>
> Han skal bare vaske tissetrolden inden sex, så er risikoen væsentligt

Jeg håber da, det mere er reglen end undtagelsen, at folk går i bad både før
og efter sex?
Andet er noget svineri!

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 15:54

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Jeg håber da, det mere er reglen end undtagelsen, at folk går i bad
> både før og efter sex?
> Andet er noget svineri!

Så vil du ikke vide, hvad der ellers kan tænde nogle mennesker, som f.eks.
urin og afføring...*g*

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 16:05

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote in message

> Så vil du ikke vide, hvad der ellers kan tænde nogle mennesker, som f.eks.
> urin og afføring...*g*

Oh dear. Folk er virkelig syge i deres hoveder!
Det første jeg gør, når jeg kommer hjem til mig selv efter at have været ude
blandt andre, er at vaske mine hænder meget grundigt.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 16:11

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Oh dear. Folk er virkelig syge i deres hoveder!
> Det første jeg gør, når jeg kommer hjem til mig selv efter at have været
ude
> blandt andre, er at vaske mine hænder meget grundigt.

Ligesom politikere :)

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 16:19

> [...]

ude
> blandt andre, er at vaske mine hænder meget grundigt.

Og lægger dit tøj til desinficering. )

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-09-04 16:02

"Feeling 102, acting 17" wrote:

> Jeg håber da, det mere er reglen end undtagelsen, at folk går i bad både før
> og efter sex?
> Andet er noget svineri!

Nu ved jeg ikke hvordan du dyrker sex, men jeg bliver altså ikke
afsindigt beskidt af det.

Men vi har jo også hver vores lyster.

men jo, jeg vil da godt sige at jeg går i bad før og efter sex. Men jeg
går altså også kun i bad én gang i døgnet...så kan I jo selv gætte jer
til, hvad jeg bruger resten af døgnet til.

mvh

Carsten Riis

Fra : Jimmy

Dato : 10-09-04 16:09

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke hvordan du dyrker sex, men jeg bliver altså ikke
> afsindigt beskidt af det.

Han bruger det forkerte hoved.

/J.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 16:06

> Jeg håber da, det mere er reglen end undtagelsen, at folk går i bad både
før
> og efter sex?
> Andet er noget svineri!

Haha, jeg begynder snart at tro på at du er en drillepind :)

Men selvfølgelig går man ikke i bad før sex hver gang. Nogle gange kan man
slet ikke vente :)

Bad efter sex er dejligt, men ikke et must

Tænk på hvor mange gange du har trykket en mand i hånden, som lige har
onaneret uden at vaske fingre...

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 17:34

ThomasB wrote:

> Tænk på hvor mange gange du har trykket en mand i hånden, som lige har
> onaneret uden at vaske fingre...

Før eller efter?

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 20:11

> før
>
> Haha, jeg begynder snart at tro på at du er en drillepind :)
>
> Men selvfølgelig går man ikke i bad før sex hver gang. Nogle gange kan man
> slet ikke vente :)

Jeg ville personligt gå i bad inden, at jeg skulle igang med sådan en
udfoldelse. Jeg håber, at kvinden ville have det på samme måde.

> Bad efter sex er dejligt, men ikke et must

Det er et must for de mennesker, som du skal omgås bagefter!

> Tænk på hvor mange gange du har trykket en mand i hånden, som lige har
> onaneret uden at vaske fingre...

Jeg nægter at trykke hånd med nogen efter, at jeg har læst det her!

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 20:42

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
>
> Det er et must for de mennesker, som du skal omgås bagefter!

> Jeg nægter at trykke hånd med nogen efter, at jeg har læst det her!

Har du nogensinde overvejet at nogle mennesker ikke vasker fingre efter de
har været på et offentligt toilet?
Men du gør det selvfølgeligt og derefter tørrer du omhyggeligt hænderne.
Jeg stod en dag foran døren fra toilettet til et center, efter at have
vasket fingre og det gik lige pludseligt op for mig hvor meget det håndtag
egentligt var smurt ind i af alt muligt fnadder, som ville gøre mine ellers
rene hænder lige så snuskede igen. Jeg begyndte at tage et ekstra stykke
papir til at åbne døren med, siden da...

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 21:26

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> [...]
> rene hænder lige så snuskede igen. Jeg begyndte at tage et ekstra stykke
> papir til at åbne døren med, siden da...

Du skal ikke bruge papir, brug albuen :)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 21:58

ThomasB wrote:

> Du skal ikke bruge papir, brug albuen :)

Til at tørre mine hænder i???

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:22

> Til at tørre mine hænder i???

Ja, det kan du godt prøve, men jeg mente til at åbne døren med

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 22:56

ThomasB wrote:

> Ja, det kan du godt prøve, men jeg mente til at åbne døren med

Det minder mig om min onkel som, da jeg var barn, sagde til mig, at den dag
jeg kunne samle mine albuer på ryggen, ville jeg få den perfekte
kæreste.....
Jeg kan stadig ikke samle albuerne på ryggen....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:33

> [...]
> kæreste.....
> Jeg kan stadig ikke samle albuerne på ryggen....

Haha, den var meget sød!!

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 13:26

In article <413f7fe3$0$211$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Bhatu_Peter@theravada.[dk] says...

> [...]
> kæreste.....
> Jeg kan stadig ikke samle albuerne på ryggen....

Du er sikker på han ikke sagde at den perfekte kæreste KAN sample
albuerne på ryggen? ;)

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 21:27

Bhatu Peter wrote:

> [...]
> fnadder, som ville gøre mine ellers rene hænder lige så snuskede
> igen. Jeg begyndte at tage et ekstra stykke papir til at åbne døren

Det kaldes en tvangsneurose ;)

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 21:36

Jeg stod en dag foran døren fra toilettet til et center,

Siden da? Hvad gør du med papiret? Pudser næse?

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 21:59

Ulvir wrote:
> Jeg stod en dag foran døren fra toilettet til et center,
>

> Siden da? Hvad gør du med papiret? Pudser næse?

Tsch...nej da... giver det til svigermor, selvfølgelig....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 21:41

> Det kaldes en tvangsneurose ;)

Ja, eller fobi for beskidte-dørhåndtag ;)

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 22:06

ThomasB wrote:

> Ja, eller fobi for beskidte-dørhåndtag ;)

Har tænkt over hvordan det ville være at have fobi mod at være i sin egen
krop...findes det mon? ;)

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 22:21

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Har tænkt over hvordan det ville være at have fobi mod at være i sin egen
> krop...findes det mon? ;)

In a newsgroup near you.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:25

> Har tænkt over hvordan det ville være at have fobi mod at være i sin egen
> krop...findes det mon? ;)

Tja, det må ikke være rart...
Hmm.. mon det er skitzofreni?

Men man er jo ikke i sin egen krop, man *er* sin krop :)

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 22:40

Prøv: dk.snak.udeafkroppenoplevelser

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:50

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 23:39

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Indikroppenoplevelser er nu nok mere relevante i denne gruppe.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:52

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Indikroppenoplevelser er nu nok mere relevante i denne gruppe.

Haha!

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 23:26

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Har tænkt over hvordan det ville være at have fobi mod at være i sin egen
> krop...findes det mon? ;)

Transseksuel.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:34

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Transseksuel.

Du er sgu *rigtig* kvik Paul!

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 23:38

> egen

> Du er sgu *rigtig* kvik Paul!

Har jeg vundet noget da? )

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:51

> Har jeg vundet noget da? )

Ja da, det er frit valg mellem en bejmand og en olfert, hvis du er rigtig
sød så kan du godt få begge :)

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 23:55

> Ja da, det er frit valg mellem en bejmand og en olfert, hvis du er rigtig
> sød så kan du godt få begge :)

Den som vidste hvad det er vil nok påskønne valget bedre.
Følger der en instruktionsvildledning med?
Jeg vil iøvrigt gerne have det pakket ind, da jeg vil forære det til en
bekendt.

;~)

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 16:04

> Den som vidste hvad det er vil nok påskønne valget bedre.

> Følger der en instruktionsvildledning med?

Nej, jeg skal nok ordne alt for dig :)

> Jeg vil iøvrigt gerne have det pakket ind, da jeg vil forære det til en
> bekendt.

Den bliver nok lidt svær at pakke ind, men du kan bare bede din ven, komme
og afhente :)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 23:42

Christina mastubated om the keyboard and wrote:

> Har tænkt over hvordan det ville være at have fobi mod at være i sin
> egen krop...findes det mon? ;)

Ja, det hedder autofobi

Frygt for at se sig selv i et spejl hedder: Eisoptrofobi

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 13:27

In article <413f7489$0$206$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Har tænkt over hvordan det ville være at have fobi mod at være i sin egen
> krop...findes det mon? ;)

ja, det kaldes manglende selvværd ;)

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 14:12

PerX ... wrote:
> In article <413f7489$0$206$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> ja, det kaldes manglende selvværd ;)

ja okay *g*

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 21:25

> Jeg ville personligt gå i bad inden, at jeg skulle igang med sådan en
> udfoldelse. Jeg håber, at kvinden ville have det på samme måde.

Ja, det er også dejligt, hvis man skal dyrke oralsex :)

> Det er et must for de mennesker, som du skal omgås bagefter!

Nej, for man kan godt nøjes med at blive beskidt på pikken, og jeg går ikke
udfra, at du piller ved andre tissemænd?

> Jeg nægter at trykke hånd med nogen efter, at jeg har læst det her!

Nej, det er nok også bedst!

Har du set det program på TV danmark, om tvangsneuroser?

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 21:39

> [...]
ikke
> udfra, at du piller ved andre tissemænd?

Hvad så med lugten fra den uvaskede penis?

> Nej, det er nok også bedst!
>
> Har du set det program på TV danmark, om tvangsneuroser?

Jeg ser ikke TV Danmark og desuden er det ikke mig som er syg men mere alle
dem med dårlig hygiejne!
Det er deres skyld, at jeg meget sjældent bevæger mig undenfor mit hjem.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 21:58

> ikke
>
> Hvad så med lugten fra den uvaskede penis?

Tissekonelugten? Det lugter ikke gennem tøjet.

> Jeg ser ikke TV Danmark og desuden er det ikke mig som er syg men mere
alle
> dem med dårlig hygiejne!

Jo, hvis du er bange for noget, som reelt ikke udgør nogen risiko, så kan du
have en tvangsneurose.

> Det er deres skyld, at jeg meget sjældent bevæger mig undenfor mit hjem.

Nej, det er din skyld, at du er bange for noget, som reelt ikke udgør nogen
risiko for dig :)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 22:04

ThomasB wrote:

> Tissekonelugten? Det lugter ikke gennem tøjet.

Ikke den første uge, ihvertfald....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:25

> Ikke den første uge, ihvertfald....

Ligesom forskellen på sæd og nakkeost, er 14 dage ;)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 22:57

ThomasB wrote:

> Ligesom forskellen på sæd og nakkeost, er 14 dage ;)

"Nakkeost".... fedtfattig ost - ekstra lagret....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:33

> "Nakkeost".... fedtfattig ost - ekstra lagret....

"Nu med ekstra talg"

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 23:30

> Ligesom forskellen på sæd og nakkeost, er 14 dage ;)

Kommer vel an på hvilken klima zone man befinder sig i.
På Antarktis kan man være sikker på at den er stiv...frossen. No cheeze with
nachos(t)...
I tropisk klima giver osten den vel én over nakken - instant cheeze (a la
mozzarella).

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 22:07

ThomasB wrote:

> Tissekonelugten? Det lugter ikke gennem tøjet.

*lol* arj altså...

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:26

> *lol* arj altså...

Haha.. sådan plejer jeg altså ikke at være ;)

Fra : Christina

Dato : 09-09-04 06:47

ThomasB wrote:

> Haha.. sådan plejer jeg altså ikke at være ;)

Det kan jeg da se Men ganske fornøjeligt at se mænd snakke
tissekonelugt....det er det *g'

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 16:04

> Det kan jeg da se

Jamen, det er rigtigt :)

> Men ganske fornøjeligt at se mænd snakke
> tissekonelugt....det er det *g'

Hvad lugter en tissemand af? Min er nemlig ikke så lang, at jeg kan få den
op til næsen.

Fra : Christina

Dato : 09-09-04 17:12

ThomasB wrote:

> Jamen, det er rigtigt :)

> Hvad lugter en tissemand af? Min er nemlig ikke så lang, at jeg kan
> få den op til næsen.

af tissekone.... ;)

Fra : Lasse Jensen

Dato : 09-09-04 18:00

Christina wrote:

> af tissekone.... ;)

Jamen hvad med inden?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Christina

Dato : 09-09-04 18:04

Lasse Jensen wrote:

> Jamen hvad med inden?

hmm....det er da et svært spørgsmål, det er jo ret forskelligt....?!

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 20:35

> hmm....det er da et svært spørgsmål, det er jo ret forskelligt....?!

.... den lugter vel bare af... tissemand? æbletærte måske?

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 22:18

"Pauli Østerø" <pauli-at-burningice-dot-dk> skrev i en meddelelse

> ... den lugter vel bare af... tissemand? æbletærte måske?

Haha, du har også set american pie ;)

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 22:28

> Haha, du har også set american pie ;)

Selvfølgelig har jeg det... og ja, det er en selvfølgelig, for den skal
alle da se ;)

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 22:32

> Selvfølgelig har jeg det... og ja, det er en selvfølgelig, for den skal
> alle da se ;)

Den er helt vild sjov - og pinlig for dem

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 22:37

> Den er helt vild sjov - og pinlig for dem

"Feels like warm apple pie"... nogen der kan be/afkræfte denne påstand?

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 22:42

> "Feels like warm apple pie"... nogen der kan be/afkræfte denne påstand?

Haha, jeg skal da gerne bage en pie, og prøve det :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-09-04 21:43

[ThomasB | Thu, 9 Sep 2004 23:41:43 +0200]

>Haha, jeg skal da gerne bage en pie, og prøve det :)

Hvis jeg får lov til at kigge på at du prøver det, skal jeg da gerne bage
tærten?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : ThomasB

Dato : 13-09-04 01:08

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg får lov til at kigge på at du prøver det, skal jeg da gerne bage
> tærten?

Haha, det kunne da være meget sjovt at prøve, men jeg tror nu jeg er for
blufærdig til at andre skulle kigge på , men jeg stikker tissemanden ned i
en varm æbletærte :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-09-04 21:43

[Lasse Jensen | Thu, 09 Sep 2004 19:00:08 +0200]

>Jamen hvad med inden?

Det er faktisk forskelligt, men som regel lugter den næsten ikke af noget -
måske bare af "menneske".

Det KAN dog ske at den lugter rigtigt grimt/fisket, også selvom personen er
aldeles renlig - og nej, det er ikke "overført tissekonelugt", for det sker
(desværre) også for bøsser :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 22:17

> af tissekone.... ;)

Føj

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 22:29

> Føj

Tissekone lugter af fisk, eller er det omvendt? Jeg arbejde sammen med en
bøsse engang der mente at tissekonen lignede en klapsammen-pizza - måske
lugter den også af pizza?

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 22:56

> Tissekone lugter af fisk, eller er det omvendt?

Hmm.. jeg kan ikke lide fisk, men godt lide tissekone - hvad gør jeg?

> Jeg arbejde sammen med en
> bøsse engang der mente at tissekonen lignede en klapsammen-pizza - måske
> lugter den også af pizza?

Haha!

Jeg synes du den ligner en hamburger fra McDonalds :)

Set fra med hovedet på skrå - og uden hår :)

Fra : Christina

Dato : 09-09-04 22:40

ThomasB wrote:

> Føj

Hvad blev der af "livets nektar"?

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 22:58

> Hvad blev der af "livets nektar"?

Det var Bhatu "Score" Peter der skrev det :)

Men jeg er sgu nok enig..

Dengang vi har dyr, var det jo også den lugt i lokkede med :)

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 08:26

ThomasB wrote:

> Det var Bhatu "Score" Peter der skrev det :)
>
> Men jeg er sgu nok enig..
>
> Dengang vi har dyr, var det jo også den lugt i lokkede med :)

hmmm....fjerner lige dét billede igen *g*

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:07

> hmmm....fjerner lige dét billede igen *g*

haha..

Fra : Jimmy

Dato : 10-09-04 20:54

> Det kan jeg da se Men ganske fornøjeligt at se mænd snakke
> tissekonelugt....det er det *g'

Så er vi tilbage ved Eva, fiskene og Vorherre.
Stakkels fisk. ;0)

/J.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 22:00

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
> mere alle dem med dårlig hygiejne!
> Det er deres skyld, at jeg meget sjældent bevæger mig undenfor mit

Agorafobi?

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:23

> Agorafobi?

Som betyder frygt for markedsplads :)

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 22:45

ThomasB wrote:

> Som betyder frygt for markedsplads :)

Og angst for at forlade eget hjem..
http://www.annes-angstside.dk/agorafobi.htm

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:52

> Og angst for at forlade eget hjem..
> http://www.annes-angstside.dk/agorafobi.htm

Men det var mere den eksakte betydning jeg hentydede til :)

http://www.fobiskolen.dk/om_fobiskolen/Agorafobi.asp
"Agora" er græsk og betyder markedsplads, og agorafobi betyder oprindelig
angst for åbne pladser. Agorafobi er en fobisk angst for at færdes alene
uden for hjemmet, f.eks. at gå på gaden alene, gå i forretninger, stå i kø,
gå i biografen, køre med elevator, være hos frisøren eller tandlægen, og
rejse med tog, bus, bil, skib eller fly. Personen nærer en frygt for at
miste kontrollen, blive fastlåst og ikke at kunne komme hjem. Pga. de mange
fysiske symptomer kan personen være bange for at blive alvorligt syg,
besvime eller blive kvalt m.m.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 23:26

Ulvir wrote:

> Og angst for at forlade eget hjem..
> http://www.annes-angstside.dk/agorafobi.htm

Av-ja fobier, der findes de mest spøjse af slagsen:

Caligynefobi : Frygt for smukke kvinder
Chronofobi : Frygt for tiden (eller ure)
Oneirogmofobi : Frygt for 'våde drømme'
Medomalacufobi : Frygt for at miste erektionen (vel årsagen til opfindelsen
af viagra, antager jeg)
Eufobi : Frygt for at høre gode nyheder
Menofobi : Frygt for menstruationer
Gymnofobi : Frygt for nøgenhed
Spermatofobi : Frygt for sæd
Parthenofobi : Frygt for jomfruer / unge piger

og endelig de (syntes jeg) underligste;

Fobofobi : Frygt for fobier
Fobofobofobi : Frygt for at frygte fobier

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:32

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> Fobofobofobi : Frygt for at frygte fobier

Fobofobofobofobi : Frygt for at frygte at frygte fobier

Fra : Ulvir

Dato : 09-09-04 00:05

Bhatu Peter wrote:
> og endelig de (syntes jeg) underligste;
>
> Fobofobi : Frygt for fobier
> Fobofobofobi : Frygt for at frygte fobier

Ikke at glemme marmeladefobi.

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 23:32

> Som betyder frygt for markedsplads :)

Nej, det er Bilkafobi.
Agorafobi er frygten for åbne pladser.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:39

> Nej, det er Bilkafobi.

Haha!

> Agorafobi er frygten for åbne pladser.

Ikke hvis man oversætter det direkte fra græsk. Agora betyder markedsplads.
Jeg ved at det er mere omfattende, end markedsplads i praksis :)

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 21:43

> Jeg nægter at trykke hånd med nogen efter, at jeg har læst det her!

Så prøv at forestil dig hvad du slæber med hjem på dit tøj efter du har
siddet i f.eks. offentlige transportmidler.
Nogensinde set nogen med fodtøj opppe på sædet?
Ikke? Så prøv at tage en tur med toget...

For slet ikke at tale om dem som pisser, brækker sig og gokker den af i
toget.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 21:49

Paul wrote:

> For slet ikke at tale om dem som pisser, brækker sig og gokker den af
> i toget.

NU er det slut med at rejse med DSB! LOL

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 22:03

Ulvir wrote:

> NU er det slut med at rejse med DSB! LOL

Hvorfor tror du at reklamen lyder "ud og se med DSB" ?
De kan ihvertfald ikke klantres for falsk varebetegnelse....

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 22:41

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> NU er det slut med at rejse med DSB! LOL

Ja, det kan du være sikker på!

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:54

> Ja, det kan du være sikker på!

Er du klar over hvor mange væmmelige og beskidte bakterier der findes i
luften?

Teoretisk kan du få partikler fra din nabos beskidte tissemand i munden,
bare ved at trække vejret, selvom han bor ved siden af? De kan bevæge sig
gennem ALLE sprækker!

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 22:59

ThomasB wrote:
> Teoretisk kan du få partikler fra din nabos beskidte tissemand i
> munden, bare ved at trække vejret, selvom han bor ved siden af? De
> kan bevæge sig gennem ALLE sprækker!

NU tape'er jeg alle mine dører og vinduer til! Og jeg overvejer at holde op
med at trække vejret!

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:31

> NU tape'er jeg alle mine dører og vinduer til! Og jeg overvejer at holde
op
> med at trække vejret!

Haha!

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 23:35

Ulvir wrote:

> NU tape'er jeg alle mine dører og vinduer til! Og jeg overvejer at
> holde op med at trække vejret!

LOL! Det må jo så hedde respirofobi....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 23:40

> LOL! Det må jo så hedde respirofobi....

Haha!!

Fra : Christina

Dato : 09-09-04 06:49

Ulvir wrote:

> NU tape'er jeg alle mine dører og vinduer til! Og jeg overvejer at
> holde op med at trække vejret!

homofobi? *g*

Fra : Lasse Jensen

Dato : 09-09-04 17:56

Ulvir wrote:

> NU er det slut med at rejse med DSB! LOL

Ja, det er smadder irreterende når togtrolden kommer og beder én lyne op.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 22:20

> [...]
>
> Det er et must for de mennesker, som du skal omgås bagefter!

> Jeg nægter at trykke hånd med nogen efter, at jeg har læst det her!

Du trænger VIRKELIG til hjælp. Helt alvorligt!

Per V

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 22:46

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> Du trænger VIRKELIG til hjælp. Helt alvorligt!

Næh, jeg nægter bare at forlade mit hjem fremover!
Så kan jeg dø af sult, når jeg ikke mere har noget spiseligt hjemme. Det
ville måske også være det bedste. Det ville jo heller ikke være en synd, da
det ikke er selvmord.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:56

> Næh, jeg nægter bare at forlade mit hjem fremover!

Er du klar over, at de steder i verden der dør fleste mennesker er i senge?

> Så kan jeg dø af sult, når jeg ikke mere har noget spiseligt hjemme. Det
> ville måske også være det bedste. Det ville jo heller ikke være en synd,
da
> det ikke er selvmord.

Du kan vel altid ringe efter en steril pizza!

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 23:28

Feeling 102, acting 17 wrote:

> [...]
> Så kan jeg dø af sult, når jeg ikke mere har noget spiseligt hjemme.
> Det ville måske også være det bedste. Det ville jo heller ikke være

Man kan bestille pizzaer over nettet...

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 09-09-04 01:55

> Man kan bestille pizzaer over nettet...

Jeg spiser ikke pizza, da dem som laver dem, står og rager på dem med deres
beskidte hænder!

Fra : vadmand

Dato : 09-09-04 09:04

> Jeg spiser ikke pizza, da dem som laver dem, står og rager på dem med
deres
> beskidte hænder!

Nu er du snart ikke sjov mere. Man kan også drive en spøg for vidt. Jeg
nægter simpelthen at tro, at en person, der virkelig havde de symptomer, du
beskriver, ville turde så meget som SE på en computer.

Vig bort, troll!

Per V.

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 23:33

> [...]
> Så kan jeg dø af sult, når jeg ikke mere har noget spiseligt hjemme. Det
> ville måske også være det bedste. Det ville jo heller ikke være en synd,

Nedtællingen til dit sidste indlæg på USENET er begyndt.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 09-09-04 01:58

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> da
>
> Nedtællingen til dit sidste indlæg på USENET er begyndt.

Jeps, jeg stopper nu.
Farvel.

Fra : ullala

Dato : 09-09-04 09:03

> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

Det

> Jeps, jeg stopper nu.
> Farvel.

Tænk hvad sådan en tråd der startede med, at sex giver kræft, kan ende
med... Underholdning af 1. klasse....