Orgasme hele livet..
Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 22:02

Man siger at en orgasme varer ca. 10 sekunder.
Lad os sige at vi har sex ca. 100 gange om året gennem ca. 60 år.

10 sekunder x 100 = 1000 sekunders orgasme om året
1000 orgasmer x 60 år = 60.000 sekunders orgasme i alt.

Der går 60 sekunder på 1 minut:
60.000/60=1000 minutter

Der går 60 minutter på 1 time:
1000/60 = 16,7 timer.

Der går 24 timer på 1 døgn:
16,7/24 = 0,7 døgns orgasme hele livet.

Vi har altså 0,7 døgn hele vores liv med orgasme...

Tænk hvor meget vi skal igennem for at få de skide 0,7 døgns orgasme...

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 22:13

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Vi har altså 0,7 døgn hele vores liv med orgasme...
>
> Tænk hvor meget vi skal igennem for at få de skide 0,7 døgns

LOL! Den er lige til dk.snak.vittigheder....

Forøvrigt kommer der en dokumentar om konstante ufrivillige orgasmer næste
uge på TVDK.
Tænk at få orgasme hvert tredige minut døgnet rundt.... En ny form for
tourettes?

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:16

Bhatu Peter wrote:

> [...]
> næste uge på TVDK.
> Tænk at få orgasme hvert tredige minut døgnet rundt.... En ny form for

Ja, den skal jeg se...100 orgasmer om dagen...damn....

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 23:35

Christina wrote:

> Ja, den skal jeg se...100 orgasmer om dagen...damn....

Jeg får det nu til at være 480.. 20 i timen (hvert tredje minut), gange 24
= 480.. Det er langt over 175,000 om året..

Fra : Bhatu Peter

Dato : 07-09-04 23:48

Ulvir wrote:

> Jeg får det nu til at være 480.. 20 i timen (hvert tredje minut),
> gange 24 = 480.. Det er langt over 175,000 om året..

Heh! Jeg kunne lige se Pia Kjærsgård med den 'lidelse' stå på talerstolen i
folketinget.

"Danmark...oh!...for.. Ahh!...folket!..ÅÅååhhhhh...."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-04 01:52

> Heh! Jeg kunne lige se Pia Kjærsgård med den 'lidelse' stå på
> talerstolen i folketinget.
>
> "Danmark...oh!...for.. Ahh!...folket!..ÅÅååhhhhh...."

Skræmmende. Ligesom ligheden mellem at få et blowjob af Pia Kjærsgård og det
at gå på line ... for guds skyld: se ikke ned.

Mark

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:51

Ulvir wrote:

> Jeg får det nu til at være 480.. 20 i timen (hvert tredje minut),
> gange 24 = 480.. Det er langt over 175,000 om året..

næ nej, det var det program der, de sagde der var en der fik 100 orgasmer om
dagen....

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 00:04

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> næ nej, det var det program der, de sagde der var en der fik 100 orgasmer
om
> dagen....

Tænk at skulle i bad 100 gange om dagen.

Fra : Jimmy

Dato : 08-09-04 00:20

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> om
>
> Tænk at skulle i bad 100 gange om dagen.

Hvorfor gå i bad, bare fordi man har fået orgasme?

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 00:55

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> wrote in message
> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> form

> orgasmer

> Hvorfor gå i bad, bare fordi man har fået orgasme?

Fordi man hurtigt lugter grimt efter en orgasme og at man bør tage hensyn
til andre folk.
Jeg håber da også at folk, som har onaneret eller har dyrket sex, tager et
bad og vasker hænder inden, de begiver sig ud blandt andre. Alt andet er
noget svineri!

Fra : preben nielsen

Dato : 08-09-04 06:33

> Fordi man hurtigt lugter grimt efter en orgasme

Gør man det ??

lol

> [...]
sex, tager et
> bad og vasker hænder inden, de begiver sig ud blandt andre. Alt

Ja, der er vi nok mere enige...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 09:00

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
> Jeg håber da også at folk, som har onaneret eller har dyrket sex,
> tager et bad og vasker hænder inden, de begiver sig ud blandt andre.

Gud: Adam..Hvor er Eva?
Adam : Hun er nede i floden og vaske sig. Vi har lige haft sex...
Gud : Argh! Jeg får aldrig den grimme lugt af fiskene!

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 15:40

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote in message

> Gud: Adam..Hvor er Eva?
> Adam : Hun er nede i floden og vaske sig. Vi har lige haft sex...
> Gud : Argh! Jeg får aldrig den grimme lugt af fiskene!

Netop derfor spiser jeg ikke fisk!
Min lyst til at nærme mig en kvinde intimt er heller ikke ret stor!
Jeg får kvalme.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 15:51

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote in message

> Netop derfor spiser jeg ikke fisk!
> Min lyst til at nærme mig en kvinde intimt er heller ikke ret stor!
> Jeg får kvalme.

Der ikke nogen smag i verden, end en kvindes safter.
Guddommelig nektar, er det, ja det er så.....

Fra : Samsara

Dato : 08-09-04 23:42

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> Der ikke nogen smag i verden, end en kvindes safter.
> Guddommelig nektar, er det, ja det er så.....
>
> --
> Bhatu Peter
> "May all beings be blessed with happiness..."

Sådan

Venligst
Samsara

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-04 00:46

> Der ikke nogen smag i verden, end en kvindes safter.
> Guddommelig nektar, er det, ja det er så.....

He aint lying ...

Mark

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-09-04 20:04

["Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> | Wed, 8 Sep 2004 16:50:56
+0200]

>Der ikke nogen smag i verden, end en kvindes safter.
>Guddommelig nektar, er det, ja det er så.....

Well, lad mige lige poientere at mandens nektar bestemt også kan være
utroligt lækkert...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 11:34

Feeling 102, acting 17 wrote:

> Jeg håber da også at folk, som har onaneret eller har dyrket sex,
> tager et bad og vasker hænder inden, de begiver sig ud blandt andre.
> Alt andet er noget svineri!

Der er færre bakterier på min pik, end i din mund..

-Ulvir.

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 11:47

Ulvir wrote:

> Der er færre bakterier på min pik, end i din mund..
>
> -Ulvir.

Dokumentation, tak

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 13:10

Christina wrote:

> Dokumentation, tak

Dokumentation? Værsågod-

I "Total Health for Longevity", Vol. 24, nr.1. står følgende- "There are
from 200-300 different species of bacteria in the mouth. There is no other
place, in or on the male or female body that houses this diversity of
bacteria"

Se: http://www.dentalairforce.com/total-health-artcl.html

Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 14:11

Ulvir wrote:

> [...]
> are from 200-300 different species of bacteria in the mouth. There
> is no other place, in or on the male or female body that houses this

Ikke skreven dokumentation.... ;)

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 14:32

Christina wrote:

> Ikke skreven dokumentation.... ;)

Så må vi tre mødes hos Steins Laboratorium.. LOL

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 14:52

Christina wrote:

> Ikke skreven dokumentation.... ;)

Så må vi mødes hos 'Steins Laboratorium'..

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 15:06

Ulvir wrote:

> Så må vi mødes hos 'Steins Laboratorium'..

its a deal ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-09-04 20:05

["Christina" <Christin(remove)@os.dk> | Wed, 8 Sep 2004 16:05:56 +0200]

>its a deal ;)

Hey! Får I ikke brug for en trediepartsdommer?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 20:14

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> +0200]

> Hey! Får I ikke brug for en trediepartsdommer?

hehe ;) Det må du vist spørge 1. parten om....

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 16:16

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke skreven dokumentation.... ;)

Dine koordinater, please?
Eller SKAL det være ulvir?

;~)

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 18:18

Paul wrote:

> Dine koordinater, please?
> Eller SKAL det være ulvir?
>
> ;~)

Ulvir selvfølgelig, det var hans påstand *g*

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-09-04 15:42

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Der er færre bakterier på min pik, end i din mund..

Måske, men jeg børster tænder inden, jeg bevæger mig ud blandt andre!

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 00:11

Christina wrote:

> næ nej, det var det program der, de sagde der var en der fik 100
> orgasmer om dagen....

Jeg gik kun efter hvad der stod i trådene..

Dr findes en ny sexpille der kan købes i England. Hvis man ta'r 2 stk., ved
man ikke om man kommer eller går..

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-04 01:04

> [...]
>
> Vi har altså 0,7 døgn hele vores liv med orgasme...
>
> Tænk hvor meget vi skal igennem for at få de skide 0,7 døgns

Or gas me dig.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 01:09

In article <413e21b4$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...
> Der går 24 timer på 1 døgn:
> 16,7/24 = 0,7 døgns orgasme hele livet.
>
> Vi har altså 0,7 døgn hele vores liv med orgasme...
>
> Tænk hvor meget vi skal igennem for at få de skide 0,7 døgns orgasme...

Til sammenligning er der mere en 700 timers Star Trek ;)

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 08:25

PerX ... wrote:
> In article <413e21b4$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> Til sammenligning er der mere en 700 timers Star Trek ;)

Ja, det sætter sq tingene i perspektiv.....*g'

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:08

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <413e21b4$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> Til sammenligning er der mere en 700 timers Star Trek ;)

Og hvor meget gør vi for at se det?

Star Trek kommer af sig selv i TV, også når man ikke gider at se det..

Det burde sgu være omvendt - fri orgasme til folket :)

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 11:11

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Star Trek kommer af sig selv i TV, også når man ikke gider at se det..
>
> Det burde sgu være omvendt - fri orgasme til folket :)

*lol* ja, husk nu at se det program i næste uge......

Fra : Bhatu Peter

Dato : 10-09-04 11:40

Christina wrote:

> *lol* ja, husk nu at se det program i næste uge......

Gu ved om det smitter? Kan man få sædopsamlende bind til mænd?

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 11:42

Bhatu Peter wrote:

> Gu ved om det smitter? Kan man få sædopsamlende bind til mænd?

*En svuppende ble - måske*

Fra : Bhatu Peter

Dato : 10-09-04 11:51

Christina wrote:

> *En svuppende ble - måske*

Heh, så kommer min gylp til at se ud, som før jeg fik min penis
formindsket - det går ikke....

Fra : Jimmy

Dato : 10-09-04 13:12

> Gu ved om det smitter? Kan man få sædopsamlende bind til mænd?

Måske laver man "Up and Go" til voksne med blefetish.

/J.

Fra : Nicolai

Dato : 12-09-04 23:22

On Fri, 10 Sep 2004 14:11:33 +0200, "Jimmy" <J-man@microsoft.com>
wrote:

>Måske laver man "Up and Go" til voksne med blefetish.

Nej man laver det til inkontinente. Men de kan heldigvis også bruges
seksuelt.

Til sæd synes jeg dog stofbleer suger bedst....

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 13:43

> *lol* ja, husk nu at se det program i næste uge......

hvilket program? Star Trek?

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 14:16

ThomasB wrote:

> hvilket program? Star Trek?

Tv danmark, tirsdag d 14. sep. kl 20:35
Sjældne lidelser: Ufrivillig lyst
Engelsk dokumentar.

Mød tre kvinder, hvis liv er blevet ødelagt af en meget usædvanlig sygdom.
De lider af forhøjet blodtilstrømning til underlivet, hvilket er årsag til
en konstant seksuel ophidselse. Disse kvinder er ikke nymfomaner eller
sexfikserede, de er ikke ophidsede eller fyldt med begær - de oplever bare
en simpel kropslig funktion, der ellers normalt kun optræder i forbindelse
med stærke følelser.
Kvinder, der lider af denne sygdom, bliver nødt til at tage store
forholdsregler i dagligdagen. De undgår at benytte offentlig transport, og
holder sig helst lidt isoleret fra omverden, for den mindste bevægelse kan
udløse den seksuelle ophidselse.

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 14:48

> Tv danmark, tirsdag d 14. sep. kl 20:35
> Sjældne lidelser: Ufrivillig lyst
> Engelsk dokumentar.

Nååh.. ja ja..

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 13:22

In article <41417cef$0$239$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> Og hvor meget gør vi for at se det?

Jeg gør faktisk stadig noget for det - suk.

> Det burde sgu være omvendt - fri orgasme til folket :)

Måske, men der er nok ting jeg ville sætte højre på ønskeseddlen hvis
Guderne pludslig vågnede op :)

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 14:14

> Jeg gør faktisk stadig noget for det - suk.

Ja, men ikke lige så meget, som du gør for at få orgasme :)

> Måske, men der er nok ting jeg ville sætte højre på ønskeseddlen hvis
> Guderne pludslig vågnede op :)

Guderne vågner ikke op, for de findes ikke :)

Måske skulle vi lave et parti, hvor vi lover fri orgasme til alle?

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 14:43

> Måske skulle vi lave et parti, hvor vi lover fri orgasme til alle?

kan være det bliver mere populært end medvind på cykelstierne

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 14:49

"Pauli Østerø" <pauli-at-burningice-dot-dk> skrev i en meddelelse

> kan være det bliver mere populært end medvind på cykelstierne

Det er der vist ingen tvivl om!
Jeg vil nemlig vædde på at man kan cykle i hvilken som helst modvind, hvis
man santidig får orgasme!

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-04 01:30

In article <4141a885$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> Ja, men ikke lige så meget, som du gør for at få orgasme :)

You'd be surprised :)

> Guderne vågner ikke op, for de findes ikke :)
>
> Måske skulle vi lave et parti, hvor vi lover fri orgasme til alle?

Hm.. det lyder lidt som mere medvind på cykelstierne *g*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-09-04 15:25

[ThomasB | Tue, 7 Sep 2004 23:01:40 +0200]

>Vi har altså 0,7 døgn hele vores liv med orgasme...
>
>Tænk hvor meget vi skal igennem for at få de skide 0,7 døgns orgasme...

Well, personligt ville jeg nok skulle gange med en faktor 6 (nærmere 600
udløsninger om året), men er også overbevist om at en orgamse der varer blot
én time, ville tage livet af mig

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk