Orgasme samtidig..
Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 18:05

Hej :)

Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen med
Jeres (sex)partner?

Mvh T

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 18:48

ThomasB wrote:

> Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen
> med Jeres (sex)partner?

Her!

Fra : Anders Ravn

Dato : 07-09-04 19:07

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej :)
>
> Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen med
> Jeres (sex)partner?

Det sker da nu og da. Det gælder jo lidt om at time det lidt :)

- Anders
> Mvh T

---

Fra : Samsara

Dato : 07-09-04 21:12

> [...]
> Hej :)
>
> Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen med

Nu har jeg godt nok ingen partner pt., men da jeg havde, skete det
da i ny og næ.

Skedeorgasmen var sjælden, men jeg fik da orgasme samtidig som
ham, hvis jeg selv pillede lidt på klitten, når han var ved at være der.

Venligst
Samsara

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:22

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skedeorgasmen var sjælden, men jeg fik da orgasme samtidig som
> ham, hvis jeg selv pillede lidt på klitten, når han var ved at være der.

Mange kvinder overlader deres orgasme til deres partner, jeg synes det er
rigtig godt at du er med selv :)

Fra : Samsara

Dato : 07-09-04 22:11

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Mange kvinder overlader deres orgasme til deres partner, jeg synes det er
> rigtig godt at du er med selv :)

Jeg ville da ikke overlade noget så vigtigt til en mand

Kvinderne bør helt sikkert også selv "tage ansvar", det skulle jo gerne være
en fornøjelse for begge parter, ikk' ?

Venligst
Samsaa

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:29

ThomasB wrote:
> Hej :)
>
> Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen
> med Jeres (sex)partner?
>
> Mvh T

Det har jeg oplevet, men det sker søreme ikke hver gang...det kræver som
regel noget timing, vil jeg tro....

Fra : Jimmy

Dato : 07-09-04 22:37

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg oplevet, men det sker søreme ikke hver gang...det kræver
som
> regel noget timing, vil jeg tro....

Åh, han kan vel få en pause på 5 min. og på den igen, så du ikke går
"sulten" i seng. ;)

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 11:16

> Det har jeg oplevet, men det sker søreme ikke hver gang...det kræver som
> regel noget timing, vil jeg tro....

Ikke så meget timing som lidt tungeekvilibrisme.
Hvis han slikker og sutter din klitoris eller lige omkring klitoris inden i
går over til vaginalt samleje, så skal der som regel ikke så meget til.
Desuden, så er det vigtigt du siger til når han finder et godt sted i dig
når i har vaginalt samleje, som han derefter stimulerer yderligere med sit
lem.

M.v.h.

Paul

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 11:35

Paul wrote:
> [...]
> meget til. Desuden, så er det vigtigt du siger til når han finder et
> godt sted i dig når i har vaginalt samleje, som han derefter

jo jah....jeg mener nu stadig det handler om noget timing....

Fra : Paul

Dato : 08-09-04 11:44

> jo jah....jeg mener nu stadig det handler om noget timing....

Bare en anelse... )

M.v.h.

Paul

Fra : Ulvir

Dato : 08-09-04 11:45

Christina wrote:

> jo jah....jeg mener nu stadig det handler om noget timing....

Da det lissom ligger i ordet 'samtidig' må jeg gi' dig ret.

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:46

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen med
> Jeres (sex)partner?

Jeg har fundet lidt info:

"I Sten Hegelers undersøgelse
var det interessant at lytte til de 3%
som sagde, at de meget ofte får orgasme
sammen med deres mænd - fordi at de kan fortælle,
hvad de har fundet ud af, som andre endnu ikke ved.

De fortalte næsten samstemmende,
at de altid listede deres fingre ned til klitoris
og sørme ikke kun overlod deres orgasme til ham.
"Det er kun de færreste mænd, der har finfølelse
nok til at kunne hitte ud af at gøre dette rigtigt!"
som en af dem sagde. Sørgeligt, men sandt.

Mange af dem fortalte også
at de startede med at elske med sig selv,
som opvarmning, imens han blot lå helt stille
og pustede hende i øret, eller hvad hun nu kunne lide.
Først efter at hun havde fået sin 1. orgasme, lod hun
ham komme ind. Og nu var hun meget mere varm og lysten
- og med lidt fingerleg, var det var ikke så svært at følge ham
frem til en fælles orgasme. Det var tricket!

Selvfølgelig fordrer dette
et opgør med skamfølelser, forlegenhed,
blufærdighed og andre tabufølelser, som mest af alt
skyldes en 1000 årige kvindeundertrykkelse. I stedet for
at lytte sig ind på, hvad der føles godt og hvad der virker,
er mange af os endnu alt for optaget af, om det er "rigtigt"
eller "forkert" - og/ eller skjuler sig bagved frygten for
at han vil føle sig krænket eller lign. tosserier.
Spørg ham dog - og sig at det virker!

Mange mænd har nu efterhånden lært
at det er vigtigt at han rører/ sutter på hendes klitoris,
og det er helt fint, hvis dette virker - og han kan lide det.
Men det er også at overlade sin seksualitet helt til ham
og selv koble sig ud af den fælles leg.

For det første er det meget svært for ham
at regne dit tempo rigtigt ud, hvordan og hvorlænge etc
og for det andet ved hun jo dette meget bedre end ham.
Så hvorfor dog ikke selv liste din egen finger ned
og selv tage vare på, at det gøres helt rigtigt ?

At nå frem til at I kan få en fælles orgasme
tager tid og øvelse i en legende og nysgerrig ånd.
En gradvis optøning af skam, blufærdighed og usikkerhed
så at en ny tillid, intimitet og åbenhed kan blomstre frem.

Den dag kvinder for alvor tager deres seksualitet
i egne hænder på en mere fornøjelige måde, end de fleste gør i dag,
- inklusiv at lære såvel sig selv som ham, hvad hun kan lide
og ikke lide, ja så vil det være muligt at se tilbage på
al den uforløste glæde, lyst og kærlighed
som noget nøjsomt, vi blot fandt os i
fordi vi ikke vidste bedre.

At opleve en fælles orgasme
er ikke noget du skal stræbe efter
som et præstationskrav, men noget
som kan ske ved specielle lejligheder.

Skal det ske hyppigere må I have udviklet
en meget stor tillid til hinanden, god intimitet og
at hun selv tager sin egen seksualitet i sin egen hånd."

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:51

ThomasB wrote:

> Jeg har fundet lidt info:
>
>snip<

Jeg har prøvet, men jeg synes det er svært at få plads til den
finger....faktisk...hmm...må prøve igen

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 22:02

> Jeg har prøvet, men jeg synes det er svært at få plads til den
> finger....faktisk...hmm...må prøve igen

Er det fordi der er en stor mave i vejen? ;)

Har i overvejet nogle andre stillinger?

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:13

ThomasB wrote:

> Er det fordi der er en stor mave i vejen? ;)

*lol* årh ja....*klask*

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 01:07

In article <413e32c5$0$238$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> *lol* årh ja....*klask*

Er det maven eller ham du slår? *G*

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 08:24

PerX ... wrote:
> In article <413e32c5$0$238$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Er det maven eller ham du slår? *G*

*klask* ;)

Fra : Corax

Dato : 13-09-04 08:39

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Jeg har prøvet, men jeg synes det er svært at få plads til den
> finger....faktisk...hmm...må prøve igen

Det er vist her ordet "sexlegetøj" bliver relevant... :)

- Corax

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-09-04 15:22

[ThomasB | Tue, 7 Sep 2004 19:05:09 +0200]

>Hvor mange af Jer oplever, at i får orgasme samtidig, når i er sammen med
>Jeres (sex)partner?

Det sker da, jeg synes godt at man kan "time" det til at ske samtidigt...

Det er dog, efter min mening, ikke besværet værd - tværtimod er det noget
bedre at først fokuserer på partnerens udløsningen og derefter (i
fællesskab) på sin egen - eller omvendt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk