menses pandebånd
Fra : Andropov

Dato : 07-09-04 11:57

ThomasB skrev:

> Pandebånd til kassedamer med menses

> Den enorme tyske discountkæde Lidl, som er på vej til Danmark, har
> vakt skandale i Tjekkiet og Polen.
> Som et udslag af de hårde, tyske metoder kræver ledelsen, at
> kassedamer skal går med pandebånd, når de har menstruation. Ellers har
> de ikke lov at gå på toilettet.

> så chefen ved hvornår kan evt. kan få noget ud af sexchikane

I gode gamle dage hvor Simon Spies levede var man ikke blevet så
avanceret endnu. Simon nøjedes med at lade sin personlige læge teste
det kvindelige personale for kønssygdomme.

Fra : Andropov

Dato : 07-09-04 21:18

Samsara skrev:

> [...]
>
> Som et udslag af de hårde, tyske metoder kræver ledelsen, at
> kassedamer skal går med pandebånd, når de har menstruation. Ellers har

Man ser lige for sig føtexdamen med pandebånd hvor på der står:"jeg er
kvind med bind"

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:28

Andropov wrote:

> Man ser lige for sig føtexdamen med pandebånd hvor på der står:"jeg er
> kvind med bind"

*lol* Du må da være reklamemand

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 21:37

Christina wrote:

> *lol* Du må da være reklamemand

Eller bindegal.. LOL

Fra : Andropov

Dato : 08-09-04 19:25

Paul skrev:

> Hmmmm, en af Lidl's filosofier er: Retfærdighed overfor alle er reglen i
> virksomheden

>Jeg tror de mener retfærdighed overfor alle KUNDER. )

> Hmmm, så tror jeg at jeg skal rende rundt med pandebånd, hver gang jeg
> skal slå en prut. Så er ledelsen advaret om, at det er risiko for at det
> kan lugte ubehageligt.

>Brunt pandebånd er folk med anale problemer. )

Brunt pandebånd når man har spist brunkål er nok mere vigtigt end menses pandebånd.

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 20:08

Andropov wrote:

> Brunt pandebånd når man har spist brunkål er nok mere vigtigt end
> menses pandebånd.

*loller* stop så snart....