Hvad er en kæreste?
Fra : Andropov

Dato : 06-09-04 21:05

Mette skrev:

>2) Man vil ikke stemples som værende billig. Tro mig, mange mænd
udsætter
>kvinder for en test: "siger hun ja, den første aften, er hun ikke
noget for
>mig" - selvom de naturligvis har sex med hende alligevel.

Mænd kan nok komme i tvivl om det holder på længere sigt hvis hun
siger ja den første aften fordi det nok sker så sjældent vil jeg tro.
Men lige frem droppe hende fordi hun siger ja tvivler jeg på.
I de fleste tilfælde er det jo kvinder som stopper et forhold.

De fleste mænd vil nok slet ikke spørge om hun vil den første aften
fordi der er stor risiko for afvisning. Men hvis omvendt hun spørger
den første aften tvivler jeg på der er mange mænd som siger nej :)

Fra : Mette

Dato : 06-09-04 21:24

> I de fleste tilfælde er det jo kvinder som stopper et forhold.

Er det egne erfaringer? Eller er der statistik på?
Mine erfaringer er anderledes.

> De fleste mænd vil nok slet ikke spørge om hun vil den første aften
> fordi der er stor risiko for afvisning. Men hvis omvendt hun spørger
> den første aften tvivler jeg på der er mange mænd som siger nej :)

Der er mange mænd, der er meget direkte og forsøger at komme kanen første
aften - især yngre typer.

Fra : Ulvir

Dato : 06-09-04 22:04

Mette wrote:

> Er det egne erfaringer? Eller er der statistik på?
> Mine erfaringer er anderledes.

> Der er mange mænd, der er meget direkte og forsøger at komme kanen
> første aften - især yngre typer.

Gider du ikke lade 'en eller anden wrote' stå øverst på din tråd? Så kan vi
se nøjagtig hvem det er du citerer.

Vh- Ulvir.