Telnet
Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 11-05-01 16:42

Hej NG,
Er der nogen der ved, hvordan man kan bruge telnet i Delphi. Dvs. lave
kommandoer i det og connecte til en server. Jeg har ICS, hvis det skulle
bruges.
Venlig hilsen
¥z aka. ZtinkYFinGaZ aka. Jens Christian Hillerup

Fra : Peter Petersen

Dato : 11-05-01 17:33

"Jens Christian Hillerup" <cfs22375@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> bruges.
> Venlig hilsen
> ¥z aka. ZtinkYFinGaZ aka. Jens Christian Hillerup

Vi har brugt TClientSocket og TServersocket komponenterne der følger med
delphi.
De virker rimeligt, dog har vi nogle problemer dem og vores athlon
maskiner.. (Se anden tråd)....

Fra : Helene K. NIelsen

Dato : 14-05-01 21:28

En anden måde er at lave en temp fil med ftp-kommandoer (dummyfil.xxx) og
derefter kalde en winexec- promt med følgende kommando:

ftp www.Idontknow.dk S:dummyfil.xxx

Det eneste problem er, at den derved kører ftp-processen i et
program-uafhængig vindue.

ellers synes jeg at det modul man kan hente på www.indy.com er fortrinligt.

/HKN