Re. Bøde for mangl. reg.att. (tidl. tråd)
Fra : Glenn Kramme

Dato : 11-05-01 15:49

Af en eller anden grund vil OE ikke lade mig skrive et nyt indlæg under min
tidligere tråd!

Okay, måske for lige at lufte lidt ud.
Jeg har _kun_ 1 motorcykel, som jeg også skrev til slut i min medd.
-jeg har ikke tænkt mig at "gøre det", vi snakkede bare om hvad der ville
ske hvis man gjorde.
Bare fordi at jeg stiller spørgsmålet, er det jo ikke ensbetydende med at
jeg synes det er ok!

Spar mig venligst for:
_________
"Mit råd: se at få registreret den cykel og nyd den så, eller sælg den til
en
der vil".
"god fornøjelse" og tænk dig om osv....
________

-i får mig til at lyde som en synder.....og det er jeg slet ikke

vh
Glenn
(stadig kun 1 motorcykel - med afgift
HondaCB750

Fra : Poul B-H

Dato : 11-05-01 19:40

"Glenn Kramme" <s01gtk@msektor.auc.dk> wrote in message
> [...]
> ske hvis man gjorde.
> Bare fordi at jeg stiller spørgsmålet, er det jo ikke ensbetydende med at

Og selv om du gjorde det en enkelt gang, behøver alle "englene" jo ikke at
overfalde dig. Hvis jeg turde, kunne jeg også finde på at køre en af mine
racere på landevejen f.eks. ved tilkøring, det er ret dyrt at give 900kr/dag
for at tilkøre den på banen.

"Lad den rene kaste den første sten"
"Hvi ser du splinten i din broders øje, men ej bjælken i dit eget?"

Det må være det gode vejr og ingen maskine på plader, der har gjort mig helt
religiøs.

Poul B-H

Fra : Niels S.

Dato : 11-05-01 20:02

Glenn Kramme skrev

> -i får mig til at lyde som en synder.....og det er jeg slet ikke

Undskyld, det er jeg ked af. Det var sætningen "hvis man nu, rent hypotetisk
selvfølgelig, kommer til at sætte sin nummerpladen på den "forkerte" cykel"
jeg mistolkede som værende mere sand end hypotetisk.

Sorry!

--
Niels S.
VFR800FI