letigen
Fra : Marnel

Dato : 11-05-01 15:43

Jeg ved det har været meget diskuteret om det er godt at bruge letigen eller
ej, jeg har nu prøvet dem og synes de er gode, der har sommetider været
efterlysning efter hvor man kan købe dem på nettet, men aldrig svar er det
fordi ingen ved det, for jeg ville utrolig gerne købe nogle.

Marlene

--
Livet er ikke de dage, der er gået
men de dage, man mindes.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-05-01 15:49

"Marnel" <marnel@post11.tele.dk> writes:

> [...]
> efterlysning efter hvor man kan købe dem på nettet, men aldrig svar er det
> fordi ingen ved det, for jeg ville utrolig gerne købe nogle.

Hvis ikke din læge vil give dig en recept har han/hun nok en god grund...

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : Kata

Dato : 11-05-01 16:06

Marnel <marnel@post11.tele.dk> skrev:
> [...]
> efterlysning efter hvor man kan købe dem på nettet, men aldrig svar er det
> fordi ingen ved det, for jeg ville utrolig gerne købe nogle.

Har du været hos din læge? Han kan udskrive en recept hvis han mener, du kan
ha' gavn af dem.
(Jeg tvivler på, at du kan få folk i en nyhedsgruppe til at fortælle dig
hvor du kan købe dem på Nettet. Ingen har vel - offentligt/på Usenet - lyst
til at opfordre til ulovligheder.)

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata