Gæt en sang: "This is a song for christoff~
Fra : Frank Sørensen

Dato : 07-09-04 23:51

Hey

Jeg hørte for noget tid siden en sang i radioen for de sang noget i stil
med:
"This is a song for christoffer" hvilket optrådte flere gange i sangen.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 07-09-04 23:58

> Jeg hørte for noget tid siden en sang i radioen for de sang noget i stil
> med:
> "This is a song for christoffer" hvilket optrådte flere gange i sangen.
>
> Nogen der kan hjælpe?

Det er nok det danske band 'Money Your Love' med sangen 'For Kristoffer'.
Den har kørt ekstremt meget i radioen de sidste 4-5 måneder.

http://www.dr.dk/musik/rock/anmeldelser/anmeldelse/040823_money_your_love.asp

Mvh
Steen

Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-09-04 14:28

Steen Schmidt wrote:
> Det er nok det danske band 'Money Your Love' med sangen 'For
> Kristoffer'. Den har kørt ekstremt meget i radioen de sidste 4-5
> måneder.

Lige præcis... Takker

Mvh
Frank Sørensen