dvd profiler vs. minefilm.dk
Fra : Rune Jensen

Dato : 06-09-04 21:27

Nu bruger jeg minefilm.dk, men har hørt at dvd profiler også skulle være
ret godt.
Men kan man se hvilke fim ens kammerater har ligesom som minefilm.dk? da
jeg synes det er ret fed funktion

Hvad er folks mening ellers om de 2 sat op mod hinanden?

Med Venlig Hilsen
Rune K. Jensen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 07-09-04 07:49

"Rune Jensen" <rune@FJERNesbjergbynight.com> wrote in message
> [...]
> jeg synes det er ret fed funktion
>
> Hvad er folks mening ellers om de 2 sat op mod hinanden?

DVD Profiler er der ikke ret meget der kommer i nærheden af. Der er ikke ret
meget man ikke kan... Ja, du kan uploade din samling til en webside som du
så kan sende til dine venner. Det er lige til at gå til og den genererer det
hele selv. Her er f.eks. min:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Mikkel%20Selsoe

Mvh
Mikkel