Reductil - kom nu!
Fra : Martin Sand.

Dato : 08-09-04 03:03

Hvor er de folk blevet af, som havde SÅ gode erfaringer med slankemidlet
Reductil? Er I skrumpet ind til ingenting.. eller døde eller hvad??
Jeg vil gerne vide hvordan det er gået siden sidst? Tager I pillerne endnu?
Fortsætter vægttabet? Og hvad med bivirkninger?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Padmé Amidala

Dato : 08-09-04 06:43

On Wed, 8 Sep 2004 04:02:38 +0200, Martin Sand. wrote:

> [...]
> Jeg vil gerne vide hvordan det er gået siden sidst? Tager I pillerne endnu?
> Fortsætter vægttabet? Og hvad med bivirkninger?

Tidligere på året tog jeg i fire måneder Reduktil og det bevirkede et
vægttab på næten 7 kg. I øvrigt 7 kg jeg ikke har taget på igen.
Jeg tager ikke længere pillerne, da jeg ikke længere så det nødvendigt.
Vægttabet fortsætter, da jeg naturligvis tænker over hvad jeg putter i
munden..
Ellers nogen spørgsmål?

VH
Padmé

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-09-04 11:50

Martin Sand. wrote:
> [...]
> eller hvad?? Jeg vil gerne vide hvordan det er gået siden sidst?
> Tager I pillerne endnu? Fortsætter vægttabet? Og hvad med

jeg tog reductil i et par måneder eller tre (husker det faktisk ike
rigtigt)... og tabte mig også omkring 4-5 kg så vidt jeg husker.... stoppede
igen af økonomiske årsager, og har siden tabt mig yderligere 4-5 kg......
faktisk husker jeg tiden på reductil ret dårligt, hvilket i min bog betyder
at det har været en positiv oplevelse*G*

--
Knus, Sabina
Jeg har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... send mig en

Fra : Ren? Jensen

Dato : 23-09-04 18:41

Hej Martin

Jeg har taget Reductil i ca. 3 måneder nu.
Jeg har tabt ca. 7 kg. og har MEGET gode erfaringer med dem.
Mine forventninger til pillerne var at jeg ville blive meget
deprimeret og få svedeture osv.... Dette har jeg endnu ikke oplevet og
har faktisk haft det rigtig godt da jeg virkelig synes at jeg kan se
resultater.
Mit problem er nu at jeg har bestilt nye piller til næste måned, men
disse er blevet stoppet i tolden, hvor jeg samtidig har modtaget et
brev fra Told og Skat som vil vende tilbage til mig.
Jeg ved ikke om det ikke er lovligt at indføre produktet i Danmark, er
der nogen der kan svare på dette?

/René

Fra : Martin Sand.

Dato : 23-09-04 20:47

Ren? Jensen wrote:
> [...]
> deprimeret og få svedeture osv.... Dette har jeg endnu ikke oplevet og
> har faktisk haft det rigtig godt da jeg virkelig synes at jeg kan se

Lyder godt! Jeg har taget dem i 3 dage, og kan ikke rigtig mærke noget
endnu. Men jeg fornemmer, at motivationen til at tabe mig er meget større
nu hvor min "slankekur" er suppleret med pillerne.

> [...]
> brev fra Told og Skat som vil vende tilbage til mig.
> Jeg ved ikke om det ikke er lovligt at indføre produktet i Danmark, er

Jeg er ikke helt med... har du bestilt dem i udlandet med dansk recept?
Hvor har du købt dem? I EU? Er der mange penge af spare?

--
MVH Martin S.

Ved henv. på mail, skriv til mig på "feedback AT stofanet dk"