Bakkelukning - billeder
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-09-04 13:57

....ganske vist ikke af samme flotte kvalitet som Tommy Fers, men man kan da
se hvad der er på billederne!
Jeg har fået færdigbearbejdet samtlige billeder jeg tog i går, og har lagt
dem op på bimmerhjemmesiden. (www.bmwmc.dk)

Serveren trænger *stadig* til at få trukket elastikken op en gang imellem -
tror sgu den trænger til en overhaling med WD40 - så vær tålmodige og brug
F5 hvis skidtet driller.
Det kan især knibe med hastigheden hvis der er mange inde og kikke på een
gang.

Men ellers: God fornøjelse!

Venlig hilsen Aragorn_DK - fjern BMW-modellen i mailadressen ved direkte
svar.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Moller

Dato : 07-09-04 15:27

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> F5 hvis skidtet driller.
> Det kan især knibe med hastigheden hvis der er mange inde og kikke på een

   http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2004/02_Bakkebilleder/0013_2.jpg

   Hvad satan... var det dig der tog det billede :) ender med man skal ha
dfm skilt på maskinen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-09-04 22:44

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2004/02_Bakkebilleder/0013_2.jpg
>
> Hvad satan... var det dig der tog det billede :) ender med man skal ha
> [...]

Hej Moller.

Jeps, det var mig - *med* DFM-t-shirt inde under skjorten.
DFM-skilt på cyklen: *hepper*

Hej fra

Aragorn_DK - fjern BMW-modellen i mailadressen ved direkte mailsvar.

--
www.welles.dk