Billeder fra Bakkelukning
Fra : Tommy Fer

Dato : 06-09-04 19:35

Hej Gruppe

Til bakkens åbning i år svor jeg at ejeg aldrig ville gøre det igen (Det tog
mig over 40 min. at komme ud fra parkeringspladsen på bakken, da der var
lukket biler ind også)

Når men i år var jeg på nørrebrogade med mit kamera, og fik taget på den
gode side af 0,6 GB billeder

De er nu lagt til offentligt skue...

http://fer.adsl.dk/bakken

mvh Tommy Fer

Fra : Studen

Dato : 06-09-04 22:17

"Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Når men i år var jeg på nørrebrogade med mit kamera, og fik taget på den
> gode side af 0,6 GB billeder
>
> De er nu lagt til offentligt skue...
>

> http://fer.adsl.dk/bakken
>
> mvh Tommy Fer

Tak for det fine billedshow. Jeg missede desværre selv balladen, men tager
revanche til foråret..

Mvh

Studen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-09-04 09:01

> [...]
> lukket biler ind også)
>
> Når men i år var jeg på nørrebrogade med mit kamera, og fik taget på den

Kanon billeder, du har virkelig fanget stemningen. De meget gode nære
ansigtsbilleder er også en fed måde at fange stemning på, men kan læse meget
fra et ansigt.

I det hele taget dette er den bedste billedserie jeg har set fra
Bakkeåbning/lukning til dato.

Kenneth S

PS. ..og så fangede du også lige den flotte fyr her
http://fer.adsl.dk/bakken/pages/image107.html

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-09-04 22:34

"Kenneth Sørensen" <kenneth@SPAM_IKKE_HERkrumling.dk> skrev i en meddelelse

> Kanon billeder, du har virkelig fanget stemningen. De meget gode nære
> ansigtsbilleder er også en fed måde at fange stemning på, men kan læse
meget
> fra et ansigt.

Mange tak for den fine ros...

Nu er de kommet på en ny server, der kan levere varen til en fornuftig
hastighed.

www.FOTOFer.dk

--
Mvh Tommy Fer