Bakkelukning skal vi mødes ??
Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-09-04 10:52

Vi kunne evt mødes på Langelinie kl 16-17 og derfra køre til Nørrebrogade i
samlet trop det ville da være en oplagt mulighed for at få sat ansigter på
folk og trykket lidt hænder !!!

Jeg ville jo så gerne vise mit Dkfritidmotorcykel Nr plade holder frem

Vi kører med mobil Nr 2736 6389
Så ring eller smid en SMS

--
MvH Eg Egemarke & Bonnie (på bagsædet)

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Futte & Co.

Dato : 06-09-04 14:37

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> folk og trykket lidt hænder !!!
>
> Jeg ville jo så gerne vise mit Dkfritidmotorcykel Nr plade holder frem

Pimserne plejer at være flinke til at tage gæster med i deres kortege, det
er ski.. sjovt , det

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Charlotte petersson

Dato : 06-09-04 21:46

hejsa
Kunde i ikke have fortalt det igår, jeg kan ikke læse nyhedsgrupper på
arbejdet, kan ikke finde ud af at sætte det op, øv- men kom da ind til det,
man skulle ellers have været et skarn når vejret var så fint hvis man ikke
tog sig sammen til det.

mange hilsner
Charlotte, der håber snart at se nogen af jer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-09-04 22:03

"Charlotte petersson" <egersundvej@hotmail.com> writes:

> jeg kan ikke læse nyhedsgrupper på arbejdet, kan ikke finde ud af at
> sætte det op

I nødsituationer kan man jo altid bruge webinterfacet på
<http://dfmc.dk>.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>