Lille lektion om for mange heste og for li~
Fra : Soren Lindholt

Dato : 06-09-04 10:05

Det "sjoveste" er, den første film, den 29, at han ikke lærer noget?

http://www.sportsbikerider.com/useruploads/video/SBR00_trying%20to%20do%20a%
20stoppie%20and%20falls.mpg

Dagen efter:

http://www.sportsbikerider.com/useruploads/video/SBR15_Untitled.mpg

Der er en mand der aldrig sku ha været lukket ud...
Søren

Fra : martin

Dato : 06-09-04 10:24

Det ser da ud til at "dåsen" selv hopper af, ( gør det Ik' ??? ).

Martin

Fra : Soren Lindholt

Dato : 06-09-04 10:39

"martin" <martin@hotmail.com> wrote in message
> Det ser da ud til at "dåsen" selv hopper af, ( gør det Ik' ??? ).
>
> Martin

Newtons 2. lov...

Soren

Fra : Hekto

Dato : 06-09-04 10:52

In article <413c304f$0$249$bc7fd3c@news.sonofon.dk>,
lindholt@NOJUNKperson.dk says...
> Newtons 2. lov...

Nå, skidt pyt! Hun har jo hjelm på!
Så ser hun da pæn ud, og skal bare finde een der vil tørre røv på hende
resten af livet!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 07-09-04 23:11

On Mon, 6 Sep 2004 11:51:55 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

> [...]
>lindholt@NOJUNKperson.dk says...
>>
>Nå, skidt pyt! Hun har jo hjelm på!
>Så ser hun da pæn ud, og skal bare finde een der vil tørre røv på hende
Ja og BH'en sparer hun osse - jeg tror nu heller ikke at det er hjerne
der trykker hende platfodet!

hVh
Hans/NTV

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 06-09-04 11:54

"martin" <martin@hotmail.com> wrote in message
> Det ser da ud til at "dåsen" selv hopper af, ( gør det Ik' ??? ).
>
> Martin

Jo, men det ser i hvert fald ikke ud til at føreren har forberedt hende på
noget som helst..

Kenneth S

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 10:30

Soren Lindholt wrote:
> [...]
>
> http://www.sportsbikerider.com/useruploads/video/SBR15_Untitled.mpg
>
> Der er en mand der aldrig sku ha været lukket ud...

Pigen er vel heller ikke for klog, du skal ikke bilde mig ind at hun ikke
ved han er en "farlig" mand

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Frank zx636r

Dato : 06-09-04 10:30

> [...]
> Søren
>

> Og ik nok med det, så må det heller ikke være videre behageligt at flyve
af i t-shirt.. Av for den

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-09-04 10:51

"Soren Lindholt" <lindholt@NOJUNKperson.dk> writes:

> http://www.sportsbikerider.com/useruploads/video/SBR15_Untitled.mpg

Nasty.

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-09-04 10:56

Stakkels pige af være endt med sådan en idiot !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ole Hansen

Dato : 06-09-04 13:19

"Soren Lindholt" <lindholt@NOJUNKperson.dk> writes:

> Det "sjoveste" er, den første film, den 29, at han ikke lærer noget?

> [...]

Her tænker man bare: Sikke en idiot!

> Dagen efter:
>
> http://www.sportsbikerider.com/useruploads/video/SBR15_Untitled.mpg

Her tænker man: Sikke dog et kæmpe-fjols! Et er at lege "Karl Smart"
med wheelies og stoppies, men man "øver" sig f*ndme ikke med en bagpå!

> Der er en mand der aldrig sku ha været lukket ud...

Nemlig!

--
Ole Hansen

Fra : Ronni Jensen

Dato : 06-09-04 13:25

> Her tænker man: Sikke dog et kæmpe-fjols! Et er at lege "Karl Smart"
> med wheelies og stoppies, men man "øver" sig f*ndme ikke med en bagpå!

> Nemlig!

Arj det betyder jo ikke det store.. hende passagereren er jo umiddelbart
ikke med under tvang, så det er da ok at han kører sådan når det endda er
med hendes accept.

Desuden; hvem skulle han ellers øve med bagpå for at blive dygtigere en
dag? Det er da fair nok

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-09-04 13:36

Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk> writes:

> Arj det betyder jo ikke det store.. hende passagereren er jo
> umiddelbart ikke med under tvang, så det er da ok at han kører sådan
> når det endda er med hendes accept.

Hun reagerer ellers ikke som en der ved hvad der foregår. Men du var
der måske og hørte hendes accept?

Fra : Ronni Jensen

Dato : 06-09-04 14:21

> Hun reagerer ellers ikke som en der ved hvad der foregår. Men du var
> der måske og hørte hendes accept?

Nej, men ser du da hende brokke sig?

[/me sets mode: +ironi]

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-09-04 14:37

> Nej, men ser du da hende brokke sig?

Ah, sorry. Jeg så ikke det implicitte <ironi> tag. Det er mandag.
Jeg må hellere tage hjem og se min Bottom series 2 der ankom i dag.

Fra : Ole Hansen

Dato : 07-09-04 07:30

Mikkel Christensen <mikkel.christensen@gmail.com> writes:

> Ah, sorry. Jeg så ikke det implicitte <ironi> tag. Det er mandag.
> Jeg må hellere tage hjem og se min Bottom series 2 der ankom i dag.

Husk endelig at se deres Hooligan's Island også :) (Ahh.. Knockers!)