Frugtfarve på fliser ?
Fra : Torben

Dato : 06-09-04 20:57

Hej gruppe,

min nabo har været uheldig. Han har spildt en 10 meter lange "stribe", af
resterne fra en gang hjemmelavet paradisæble-gelé på sine nyanlagte
herregårdssten. "Striben" af frugtfarve er ca. 3 cm. bred og meget mørk.

Det er nu synd, og han har prøvet med sæbe og motorrens, men lige lidt
hjælper det !

Har i en idé til hvordan han kan få skidtet af ?

mvh & på forhånd tak!
Torben

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-09-04 21:10

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælper det !
>
> Har i en idé til hvordan han kan få skidtet af ?

Det vil forsvinde af sig selv. Men af blegemidler er der jo Klorin eller
brintoverilte. Det sidste skal dog helst være stærkere end
standard-apotekstyrke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ole Jensen

Dato : 07-09-04 12:37

Torben wrote:
> [...]
> hjælper det !
>
> Har i en idé til hvordan han kan få skidtet af ?

Hvis det er meget ret og afgrænset linie, kan han så ikke skifte de
fliser der er berørt? Eventuelt bytte med nogen der ikke ligger så synligt.

mvh
Ole-J

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-09-04 12:47

Ole Jensen wrote:

> Hvis det er meget ret og afgrænset linie, kan han så ikke skifte de
> fliser der er berørt? Eventuelt bytte med nogen der ikke ligger så synligt.

Nu er det jo betonsten, kan man ikke strø noget cement over?

Mvh
Roberto