Herregårdssten eller?
Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 10:04

Hejsa

Jeg har fået et tilbud på anlægsarbejde i vores nye hus hvor der oprindeligt
er specificeret grå Herregårdssten... Nu mener min kone så at stenene
muligvis ikke skal være grå og firkantede, men måske noget helt andet. Er
der nogen der har en ide om hvor meget dyrere det kan blive hvis man ændrer
farver eller stentyper, hvis vi stadig taler om en eller anden form for
betonsten? Jeg synes jeg har set noget om at almindelige firkantede sten
koster ca. 80 kr. pr. kvm. og selvom man så vælger nogle der er noget
dyrere, bliver anlægsarbejdet formodentlig ikke så meget dyrere, så den
samlede pris for anlægsarbejde af ca. 150 kvm. sten kan vel ikke svinge ret
meget, eller?

Venligst,
Anders

Fra : anders majland

Dato : 06-09-04 11:05

> [...]
> formodentlig ikke så meget dyrere, så den samlede pris for
> anlægsarbejde af ca. 150 kvm. sten kan vel ikke svinge ret meget,

Spørg dem der skal udføre arbejdet ... Måske stenene er specielt billige
fordi de køber dem i hele vognlæs på paller og at de kan lægge dem 1m2
ad gangen med maskinehjælp og at ethvert alternativ vil medføre at
væsenligt mere manuelt arbejde....

Hvis der er brønddæksler og lign. der skal laves noget specielt om, kan
der også være forskel på arbejdet.

Men ellers har du ret. Stenene er ikke det dyreste...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid