Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
amatør fotograf
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-09-04 19:14

Jeg er en amatør fotograf der søger enlige og par

der vil tages billeder af.

Jeg tager portrætbilleder, billeder hvor du/i leger med dig/jer selv eller
par

Jeg tager billederne, redigerer dem og sender dem på en cd.

fuld diskretion.

Fra : PJ

Dato : 07-09-04 19:42

"Jesper Nielsen" <murer2@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
du/i leger med dig/jer selv eller
> par.Jeg tager billederne, redigerer dem og sender dem på en cd. fuld

Måske du skulle prøve at sælge din vare i
dk.marked.privat

_________
ElGaliNero

Fra :

Dato : 07-09-04 19:53

> du/i leger med dig/jer selv eller
> diskretion.

Har du legetøjet??

Hilsen
henrik

Fra : Thomas Petersen

Dato : 07-09-04 21:13

> Jeg er en amatør fotograf der søger enlige og par
>
> der vil tages billeder af.
>
> Jeg tager portrætbilleder, billeder hvor du/i leger med dig/jer selv eller
> par

Jeg spiller nogle gange XBox, og det må du da gerne tage nogle billeder af,
hvis du har lyst?!?

Thomas

Fra : KsK

Dato : 09-09-04 14:34