Import
Fra : bgpetersen

Dato : 06-09-04 21:55

Jeg mangler lige lidt hjælp. Jeg står og skal til at importere en bil fra
90/91 med en del udstyr. Men synes jeg har hørt noget om en 8 års regel, som
lyder på at T & S ikke må medregne udstyr i prisen når bilen er over 8 år.
Noget der passer, og i tilfælde af at det gør, hvor står det sort på hvidt.

Mvh. Brian Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-04 15:20

Det står ingen steder og du får ikke T&S til at bekræfte det, men det er korrekt
at de ikke ser på det.
Så køb du bare og lad være med at tænke så meget over det!

Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Erik

Dato : 13-09-04 12:03

Selvfølgelig står det et sted!

Læs Cirkulære nr. 128 af 18.11.2002 om fastsættelse af depositum for
registreringsafgift af brugte motorkøretøjer.

Hilsen Erik