Peugeot 605
Fra : Fly Christensen

Dato : 06-09-04 20:56

Er der nogle der kender noget til Peugeot 605?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Gevaldi

Dato : 06-09-04 20:59

Fly Christensen skriblede:
> Er der nogle der kender noget til Peugeot 605?

Kik under modeller, så vil du se hvad du
især skal være opmærksom på:
http://www.hi-speed.dk/

--
/Gevaldi

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-09-04 21:04

On Mon, 6 Sep 2004 21:59:28 +0200, "Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com>
wrote:

>Fly Christensen skriblede:
>
>Kik under modeller, så vil du se hvad du
>især skal være opmærksom på:
>http://www.hi-speed.dk/

Takker, men der har jeg allerede været.
Hvis jeg skal gå efter det, så finder jeg noget andet.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Henrik B.

Dato : 06-09-04 23:03

> Takker, men der har jeg allerede været.
> Hvis jeg skal gå efter det, så finder jeg noget andet.

Saab 9000 måske?

M.v.h.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 06-09-04 21:54

> Er der nogle der kender noget til Peugeot 605?

V6'ere kører lækkert, men der er efter sigende problememer med 24v udgaven.
12v(?) udgaven (170hk) skulle være helt fin. Dog er det vist ikke den mest
økonomiske motor i verden - til gengæld får du dem jo stortset smidt i
nakken (i hvert tilfælde V6 udgaven).

/Kasper Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-09-04 05:32

Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:
> Er der nogle der kender noget til Peugeot 605?

Been there, done that.

Hvad vil du vide?

Jeg har haft en, hvor motor/bil havde kørt 530.000 km, da den blev solgt.
Der kørte motor stadig godt. Gearkassen var et problem. Eller dejlige slæde,
som ligger godt på vejen og motoren har tilpas med kræfter - selvom man jo
aldrig kan få nok...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Rick

Dato : 07-09-04 14:16

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message news:<413d39a6$0$211$14726298@news.sunsite.dk>...
> Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:
>
> Been there, done that.
>
> Hvad vil du vide?

Alt!

> Jeg har haft en, hvor motor/bil havde kørt 530.000 km, da den blev solgt.
> Der kørte motor stadig godt. Gearkassen var et problem.

Hvilke problemer?

Fly

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-09-04 21:36

Rick telepaterede følgende til sin PC:
> Alt!

Det er for meget...

> Hvilke problemer (Red.: gearkasse)?

Den stod af. Fabriksrenoveret blev monteret. Den stod af, fabriksrenoveret
blev monteret osv. Fik på et tidspunkt skiftet 3 gange på een måned. Så blev
der vist lavet noget forstærkning fra Peugeots side, og så holdt den igen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-09-04 07:33

> [...]
blev
> der vist lavet noget forstærkning fra Peugeots side, og så holdt den

Hvilken model var det ?
Vores 2.0 SLi havde ingen problemer med gearkassen, og fik i hvert fald ikke
skiftet kobling mens vi havde den og det var fra 185.000 - 298.000 km.

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-09-04 08:56

Christian B. Andresen telepaterede følgende til sin PC:
> Hvilken model var det ?

'90 SV 3,0 V6

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-09-04 09:04

> Christian B. Andresen telepaterede følgende til sin PC:
>
> '90 SV 3,0 V6

Så har gearkassen måske være dimentioneret for lille til momentet i V6
modellen.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 08-09-04 10:31

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Så har gearkassen måske være dimentioneret for lille til momentet i V6
> modellen.

Lagde du ikke mærke til, hvor langt den havde kørt? Jeg tvivler på at
gearkassen er for lille til den motor.

NS

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-09-04 07:46

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
> Er der nogle der kender noget til Peugeot 605?

Vi har haft en 605 SLi i 3 år ca. Den kørte godt, meget godt plads, god til
at køre med hestetrailer.
Stort set ingen rust efter 11 år og 298.000 km da vi solgte den.
Den blev for dyr at holde kørende og vi skulle have barn og har hund ville
vi gerne have en stationcar.
Desuden fik vi et tilbud på en anden bil som vi ikke kunne sige nej til.