Motorophæng - pris?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-09-04 11:31

Hejsa.

Jeg fik til syn at vide at motorophænget på min Alfa 146 var defekt. Er der
nogen det ved hvad det ca. bør koste at få lavet?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Anders Møller

Dato : 06-09-04 11:37

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik til syn at vide at motorophænget på min Alfa 146 var defekt. Er
der
> nogen det ved hvad det ca. bør koste at få lavet?

Umuligt at sige. Du fortæller ikke hvilken motor det er, eller hvilket et af
de min. 3 ophæng sådan en kværn har. På min tidl. Uno var der alm.
gummiophæng bag motoren, det kostede 200 kroner - det forreste som er
oliedæmpet kostede til forskel 1.500 kroner... så der kan være stor forskel.
Prøv at spørge hos din lokale Fiat/alfa pusher

/Anders

Fra : Aslan

Dato : 06-09-04 12:12

Rasmus Nielsen wrote:

> Jeg fik til syn at vide at motorophænget på min Alfa 146 var defekt.
> Er der nogen det ved hvad det ca. bør koste at få lavet?

Hvis du er i Århus-området kan jeg godt anbefale
Juel Auto i Tilst
www.juel-auto.dk

Han er den eneste, der må røre min baby!

Aslan
1998 Alfa 156 2,0 TS
2003 MB E 320 CDI Avantgardé

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-09-04 21:57

"Aslan" <cpoulsen@ REMOVE THIS email.dk> skrev i en meddelelse

> Han er den eneste, der må røre min baby!

> 1998 Alfa 156 2,0 TS

og mig der troede at Alfa var blevet voksen

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Aslan

Dato : 06-09-04 22:22

Uffe Bærentsen wrote:

> og mig der troede at Alfa var blevet voksen

Alfa ER blevet voksen, men den eneste måde du kan finde din barndoms
uforfalskede glæde er ved at køre Alfa (og min datter har altid ment,
at jeg bruger mere tid på Alfaer end på hende - og jeg der kører på
hundredvis af kilometre bjergveje i Italien, bare for at hun (min datter)
kan komme til Milano og shoppe!)

Aslan