Hvor køber man fadølsanlæg...
Fra : ct

Dato : 07-09-04 21:36

Hvor køber man fadølsanlæg...?

Jeg har søgt på nettet, men kan kun finde udlejning og/eller meget specielle
fadøslanlæg.

Kan I anbefale et par leverandører?

Carsten

Fra : BJ

Dato : 07-09-04 21:44

"ct" <no@no.no> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvor køber man fadølsanlæg...?

MicroMatic er vist ikke ueffen.

Du kan da prøve at ringe til dem:

http://www.micromatic.dk/micromatic/products/party/party.htm

Bjørn Jørvad

Fra : ct

Dato : 08-09-04 05:27

Så vidt jeg kan se sælger de kun selve tap-hanerne (eller hvad de nu
hedder) - men jeg ringer... måske kan de henvise?

Fra : Peter Hohnen

Dato : 08-09-04 06:06

On Wed, 8 Sep 2004 06:26:46 +0200, "ct" <no@no.no> wrote:

>Så vidt jeg kan se sælger de kun selve tap-hanerne (eller hvad de nu
>hedder) - men jeg ringer... måske kan de henvise?

det er rigtigt - MicroMatic sælger kun anstikkeren og ventilen i
fustagen.
Ring til Holtec 3672-8510 og tal med Sten. www.holtec.net
De ved alt om fadølsanlæg

/Peter

Fra : BJ

Dato : 08-09-04 08:56

"ct" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg kan se sælger de kun selve tap-hanerne (eller hvad de nu
> hedder) - men jeg ringer... måske kan de henvise?

Jeg er sikker på, de kan hjælpe dig.

Micro Matic er én af verdens største og med årtiers erfaring.

Bjørn Jørvad

Fra : ct

Dato : 08-09-04 17:17

Uanset deres mangeårige erfaring sælger de ikke færdige fadølsanlæg...

Hilsen
Carsten

Fra : BJ

Dato : 08-09-04 17:22

"ct" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Uanset deres mangeårige erfaring sælger de ikke færdige fadølsanlæg...

Sælger de ikke samtlige stumper, så du selv kan samle anlægget..?

PS: Nu kan jeg ikke se af dine indlæg om du specifikt søger en
køleskabsmodel eller hvilken type overhovedet.

Bjørn Jørvad

Fra : ct

Dato : 08-09-04 17:22

Undskyld jeg tog fejl!

Tak for hjælpen...

Carsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 08-09-04 08:27

"ct" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man fadølsanlæg...?
>
> Jeg har søgt på nettet, men kan kun finde udlejning og/eller meget
> [...]

Normalt køber man ikke selv anlægget, men får det stillet til rådighed af
sin øl-leverandør.
Det har tidligere været et problem for de små bryggerier, derfor har
foreningen "Ale" fornyligt lavet en aftale med Micro Matic om en
pakkeløsning, der kalder "Den Frie Hane". Se mere på
http://www.ale.dk/denfriehane.htm