Prisbillig Mp3 t. Mac?
Fra : nik

Dato : 02-09-04 20:47

Hola
-
Jeg vil gerne investere i en Mp3-afspiller, men mens jeg godt ved at
iPod er sandheden vejen og livet, så er den altså ikke til min
pengepung
Jeg tænker mere på de billige til omkring en plovmand; men jeg kan ikke
se på reklamerne om de virker til Mac?
Er der nogen der har erfaringer med det?

-jeg fik engang et webcam til at virke vha et hjælpeprogram, som
virkede som driver til mac, mon der findes noget lignende til Mp3?

....eller ligger der noget genkendelse i iTunes? Og er der et sted hvor
man i så fald kan se hvilke modeller der er understøttet?

En ordentlig smøre...undskyld

Mvh
Nik
Århus

--
Mac G4, 500 dual, 1 gig Ram, Jaguar

nik@-nospam-galestreger.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-09-04 21:23

In dk.edb.mac, nik wrote:

[...]

> Er der nogen der har erfaringer med det?

Desværre ingen erfaringer. Har selv en iPod. (:

> -jeg fik engang et webcam til at virke vha et hjælpeprogram, som
> virkede som driver til mac, mon der findes noget lignende til Mp3?

Muligvis.

> ...eller ligger der noget genkendelse i iTunes? Og er der et sted hvor
> man i så fald kan se hvilke modeller der er understøttet?

De modeller der er kompatible med iTunes er listet her:

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93548>

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"I went mad for a while,' said Ford, 'did me no end of good."

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-04 22:50

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> De modeller der er kompatible med iTunes er listet her:
>
> <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93548>

og stort set alle andre med USb kan bruges - såfremt de understøtter
USB massstorage vil de dukke op som enhver anden disk på skrivebordet.