Re: Powerbook G4 monitor hjælp?
Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 02-09-04 19:01

Tak for link, interessant... Men også lidt dyrt, men har du nogle
erfaringing med hvad der kommer på af ekstra moms/skat/porto osv.?

Jeg vil måske gerne sælge den, men først lige se hvordan
monitor/motherboard aktionen går. For hvis skærmen ikke passer, kan
jeg vel tage motherboard og harddisk fra 550 over i 400 maskinen? Lad
os se hvad der er tilbage efterfølgende...

Jeg kan ikke skrive til dig, din mail vises: macx0xxxjerx@osxxxdk Jeg
bruger google groups da jeg aldrig rigtigt har fundet ud af hvordan jeg
sætter mit mail program op? Både mail/grupper.
Hvad er det mest optimale mail program egentligt?

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-04 09:06

In article <ch7n5g$2fv@odah37.prod.google.com>, meatgoogle@yahoo.com
wrote:

> Tak for link, interessant... Men også lidt dyrt, men har du nogle
> erfaringing med hvad der kommer på af ekstra moms/skat/porto osv.?

Er det køb i USA? Foruden forsendelse kommer der 25 % moms og 4-6 %
told. Man skal betale moms af tolden eller omvendt. Det er jo procent,
så rækkefølgen er ligemeget. Og disse afgifter skal også lægges oveni
betales fragtprisen. Så det løber desværre hurtig op. Det er vel omkring
32 %, man skal lægge oveni prisen incl. fragt. Til gengæld er dollaren
jo meget billig for tiden.

> [...]
> jeg vel tage motherboard og harddisk fra 550 over i 400 maskinen?
> Lad os se hvad der er tilbage efterfølgende...

Det burde kunne lade sig gøre, men jeg har ikke nogen erfaring med det.

> [...]
> hvordan jeg sætter mit mail program op? Både mail/grupper. Hvad er
> det mest optimale mail program egentligt?

Det er bøvlet at bruge Google eller andre webbaserede metoder. Dit
indlæg her refererer ikke til noget gammelt indlæg, så vi kan ikke se,
hvad du taler om. Der er mange forskellige programmer at vælge mellem,
og det er lidt af en smagssag, hvad man kan lide at bruge. Mener du til
Mac OS X? De fleste bruger nok det indbyggede Mail til e-mail, men det
kan ikke bruges til nyhedsgrupper. Til nyhedsgrupper er der bl.a.
MacSOUP, MT-NewsWatcher, Thunderbird og Unison for nu lige at nævne de,
der lige ligger på tungen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster