Mikrofon til G5
Fra : Martin Stender

Dato : 02-09-04 12:45

Hej alle,

Skulle (selvfølgelig) lige prøve Skype på min G5, men mikrofonen i både mit
Sennheiser headset og i mit Plantronics headset (som begge virker på PC)
siger ikke en dyt på G5'en.

Jeg ved godt, at den officielt kun har line-in, men det forekommer mig, at
der skulle være noget auto-detektion eller noget i den stil.

Er der nogen her, som med helt har sat en mikrofon direkte til en G5, og
hvis ja, hvordan gør man?

Mvh

Martin

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-09-04 13:39

Martin Stender <martin@cybermedia.dk> wrote:

> [...]
> der skulle være noget auto-detektion eller noget i den stil.
>
> Er der nogen her, som med helt har sat en mikrofon direkte til en G5, og

Brug dit iSight cam.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling