kan en perlsti indeholde punktum?
Fra : Michael Petersen

Dato : 01-09-04 16:53

Jeg har skiftet webhotel og har i den forbindelse problemer med et
perlscript som ikke længere vil som jeg vil. Jeg tror det er et problem
med min stihenvisning og jeg er i tvivl om jeg får korrekt information
fra min 'hotelvært'. Jeg troede nemlig ikke at en unixsti til en mappe
kunne se således ud: /www.domæne.dk/mappe1/mappe2/ (altså med punktum'er
og www) Sådan har jeg i hvert fald aldrig før set det. Har han ret eller
kan jeg have fundet mit problem?

Mvh, Michael

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-09-04 17:00

micFJERN@reflector.dk (Michael Petersen) writes:

> kunne se således ud: /www.domæne.dk/mappe1/mappe2/ (altså med punktum'er
> og www) Sådan har jeg i hvert fald aldrig før set det. Har han ret eller

Det kan den godt. Punktummer har kun speciel betydning hvis det er et
mappenavn der hedder _netop_ "." eller "..".

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-09-04 17:21

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Det kan den godt. Punktummer har kun speciel betydning hvis det er et
> mappenavn der hedder _netop_ "." eller "..".

Ok - tak for det. Så er det ude af verden