Kan jeg åbne en .pst fil
Fra : Storm

Dato : 01-09-04 10:49

Jeg har fået en .pst fil, som angivelig skulle indeholde nogle adresser.
Kan jeg stille noget op med den - f.eks. åbne den?
Jeg har set på http://filext.com hvor den bl.a. andet kunne være en:
BMail Postbox File, men hvordan jeg kan åbne den kan jeg ikke regne ud.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-09-04 11:13

NinzenREMOVE@ofir.dk (Storm) writes:

> [...]
> Jeg har set på http://filext.com hvor den bl.a. andet kunne være en:
> BMail Postbox File, men hvordan jeg kan åbne den kan jeg ikke regne ud.

Mon ikke det er en personal storage fil fra Outlook? Det er vist et problem:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fsupport%2Fexchange%2Fcontent%2Fwhitepapers%2F%2Fsupport%2Fkb%2Farticles%2FQ148%2F2%2F71.asp

Det korte af det lange er, at hvis de stammer fra en Windows maskine,
saa skal de gen-eksporteres fra Windows maskinen.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Storm

Dato : 01-09-04 11:34

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Mon ikke det er en personal storage fil fra Outlook?

Jo.

> Det er vist et problem:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fsupport%2Fexchange%2Fc
ontent%2Fwhitepapers%2F%2Fsupport%2Fkb%2Farticles%2FQ148%2F2%2F71.asp

Det lyder _for_ kompliceret.

> Det korte af det lange er, at hvis de stammer fra en Windows maskine,
> saa skal de gen-eksporteres fra Windows maskinen.

Jeg beder dem eksportere til excel eller access.
Tak for hjælp.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-09-04 22:47

Hej Nina & Thomas

Prøv med MacLinkPlus (ver. 13 eller nyere) -> Show Content og vælg så
'Select All' og kopier det ind i et alm. tekstdokument. Det kneb har jeg
brugt med filer, der normalt ikke kan konverteres eller åbnes på Mac. -
MLP kan som regel vise indhold, selvom den ikke kan konvertere til
brugbart format.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Storm

Dato : 02-09-04 22:03

> [...]
> brugt med filer, der normalt ikke kan konverteres eller åbnes på Mac. -
> MLP kan som regel vise indhold, selvom den ikke kan konvertere til

Ja, det havde jeg så ikke lige prøvet. Det er godt nok år siden jeg har
haft fat i MacLinkPlus - jeg prøvede at åbne med textedit og notepad -
det gav bare ulæselige tegn. Men som sagt er aben sendt retur med ønsket
om en excel eller access fil.
Sagen var en anden hvis filen ikke kunne genskabes.
Jeg vil ikke bruge mere tid på det - ellers tak for tip.

--
Venlig hilsen Nina Storm