OT! fejl 16999 I entourage?
Fra : Tom

Dato : 29-08-04 22:55

Nogen der kender denne fejl !??
Jeg er hos Tiscali, og ved de lidt problemer for tiden.. Men kan det være
det ?

Fandt dette på nettet...

CAUSE
This behavior can occur if a damaged message on your e-mail server prevents
access to the rest of your e-mail....

Fra : Tom

Dato : 29-08-04 23:06

Har også lige prøvet !!
INTET virker??

Jeg kan sagtens sende mail til min mailadresse.. Men kan sjovt nok IKKE
hente dem... Men det ser ud til at de kommer frem !?!?!
Tom

1. Go to the following Web site: http://www.mail2web.com

2. Select Secure Login.

3. Type your e-mail address and password in the appropriate boxes, and then
click Check Mail.

4. Click to select the check box next to the first e-mail message, and then
click Delete Selected.

5. When the confirmation message appears, click Yes.

6. Try to receive e-mail in Entourage

7. If the error message still appears, continue to delete e-mail messages,
one at a time, and try to receive e-mail after each deletion until the error
message no longer appears.

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-08-04 23:56

In dk.edb.mac, Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> INTET virker??

1. Genopbyg databasen.
2. Slå junkmail-filtret fra.

Prøv at tjek mail derefter.

Virder det?

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: The Internet is being scanned for viruses.

Fra : Tom

Dato : 30-08-04 00:52

Hvor ligger databasen henne i entourage ?
Tom

Ps
Har tjekket med programmet mail.. Det virkede heller ikke ?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 30-08-04 03:44

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Hvor ligger databasen henne i entourage ?
> Tom

Never mind.
Hold ALT nede, når du starter programmet.
Så kommer dialogen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg