[OT]GUUUUUUUULD!
Fra : Jesper

Dato : 29-08-04 10:56

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD (undskyld jeg råber! )

--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-08-04 12:11

www.guld.dk

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 29-08-04 14:40

> GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD (undskyld jeg råber! )

ØØØØØØØØØØØØØØØØHHHHHHHHHH ?

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Jesper

Dato : 29-08-04 14:46

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> ØØØØØØØØØØØØØØØØHHHHHHHHHH ?
>
> mvh.
> Kaj.

Der er nok en der ikke ser OL håndbold
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 29-08-04 14:57

> Der er nok en der ikke ser OL håndbold

Ser hvad for en fisk ?

Jeg så ca. 1 min. for en uges tid siden på svensk tv fordi der stod OS i
programoversigten, og jeg ville lige se om det var OS X eller winbøvs

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Jesper

Dato : 29-08-04 15:32

> [...]
>
> Jeg så ca. 1 min. for en uges tid siden på svensk tv fordi der stod OS i
> programoversigten, og jeg ville lige se om det var OS X eller winbøvs

LOL!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Lasse Hiller$)C#?~

Dato : 30-08-04 07:15

$)CIn article <1gjaegr.821tt2h3nrbtN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> Der er nok en der ikke ser OL h?ndbold

H#?. MT-NW viste Kajs svar i Unicode, s? jeg troede han svarede "s#?v"
p? koreansk. (Nej, jeg kan ikke koreansk, men det var i hvert fald et
asiatisk tegn af en slags.)

-Lasse

Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 30-08-04 14:54

In article <lhp+news-97365F.08144330082004@news.tele.dk>,
"Lasse Hiller£ø Petersen" <lhp+news@toft-hp.dk> wrote:

> Hø. MT-NW viste Kajs svar i Unicode, så jeg troede han svarede "sølv"
> på koreansk. (Nej, jeg kan ikke koreansk, men det var i hvert fald et
> asiatisk tegn af en slags.)
>
> -Lasse

Hvor ironisk. Jeg prøvede at paste tegnene som jeg så dem ind i mit
svar. Med det usandsynlige resultat at mit svar blev postet med
tegnsættet -- tada -- ISO-2022-KR!!!!

MT-NWs tegnsæthåndtering trænger vist til en opstramning.

-Lasse

Fra : Lone Schmidt

Dato : 30-08-04 12:53

> GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD (undskyld jeg råber! )

Ja, den var bare for blæret den kamp!!!

Jeg råbte og skreg osse helt vildt, har aldrig set noget lign. i
håndbold, WOW!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge