AirPort Express opgradering
Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-04 09:55

Nu er der jo lige kommet en opgradering til AirPort Express
basestationer. Hvordan virker sådan en? Skal man overføre den til basen
manuelt, eller sker det automatisk, når man genstarter computeren, som
man skal efter at have hentet opdateringen?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-04 11:12

> [...]
> manuelt, eller sker det automatisk, når man genstarter computeren, som
> man skal efter at have hentet opdateringen?

man plejer at overføre firmware med Apples "Airport-hjælpeværktøj" Jeg
har dog ikke gjort det siden OS9 dagene da min base er en af de gamle
grå.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-04 11:34

In article <mc2602-ht.ln1@G5.reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<nospam@reippuert.dk> wrote:

> man plejer at overføre firmware med Apples "Airport-hjælpeværktøj"
> Jeg har dog ikke gjort det siden OS9 dagene da min base er en af de
> gamle grå.

Jeg synes bare ikke, jeg kan se noget firmware. Det er AirPort
hjælpeværktøj, der er blevet opgraderet. Så derfor undrede jeg mig over,
hvordan man får basen opgraderet. Men det er måske kun programmet, der
har fået flere muligheder.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-04 12:02

> [...]
> hjælpeværktøj, der er blevet opgraderet. Så derfor undrede jeg mig over,
> hvordan man får basen opgraderet. Men det er måske kun programmet, der

åben din base med benævnte værktøj, find menuline punktet
"Airport-base" og vælg "Overfør standart".

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-04 19:26

In article <ta5602-kv.ln1@G5.reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<nospam@reippuert.dk> wrote:

> åben din base med benævnte værktøj, find menuline punktet
> "Airport-base" og vælg "Overfør standart".

Kære Morten

Du er en stor hjælp her i gruppen og en uvurderlig støtte i
cykelgruppen. Men nogle gange kan jeg altså ikke lade være med at more
mig over dine stavemåder:

standart [sdan'da't] subst. -en, -er, -erne
1. en mindre fane som bruges af rytteri = RYTTERFANE, bære standarten,
føre standarten

P.S: Det virkede ellers fint med at overføre opgraderingen til AirPort
baserne. De fik nyt IP-nummer og det hele.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-08-04 20:37

> Men nogle gange kan jeg altså ikke lade være med at more mig over
> dine stavemåder:

kun nogen gange?

> standart [sdan'da't] subst. -en, -er, -erne
> 1. en mindre fane som bruges af rytteri = RYTTERFANE, bære standarten,
> føre standarten

i know, thorbjørnen og cigar'en har forsøgt at forklare mig
forskellen, og af en eller anden grund har det blot forvirret mig endnu
mere.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 30-08-04 12:53

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> kun nogen gange?

Lige mine ord! Jeg hykker maj, ver gang Mårten har gang i tstaturet!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-04 20:30

In article <1gjbzsi.qnp2tv1w9nzr4N%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> Lige mine ord! Jeg hykker maj, ver gang Mårten har gang i tstaturet!

Jeg tror, de skal se at få konverteret Yak-Yak til OS X. Der er vist et
stort behov for det.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-04 23:54

> Jeg tror, de skal se at få konverteret Yak-Yak til OS X. Der er vist et
> stort behov for det.

en dansk udgave af tactile keybord pro med blåtand bør kunne gøre det,
du ku evt. bestille mig en udgave med US-layout og USB kabel næste
gang du er i tvivl om hvad du skal fortage dig.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-08-04 15:25

> [...]
>
> P.S: Det virkede ellers fint med at overføre opgraderingen til AirPort
> baserne. De fik nyt IP-nummer og det hele.

Er det her ikke et svar, som du skulle have bragt i din brevkasse,
Henrik?
Mon ikke (vi?) andre her i gruppen har vænnet sig (os?) til Mortens
alternative stavemåder? Og bærer over med ham?

--
v.h.
Mich., som kvittede jobbet som stavekontrol.