Fravælge update i "Software Update"
Fra : No1

Dato : 25-08-04 16:58

I Software Update står der en iPod update på listen. Den er til
Click-Wheel iPods, så den passer ikke til min 3G iPod og derfor skal jeg
ikke bruge den. Kan jeg fjerne den fra listen, så jeg ikke downloader
den og undgår at "Software Update" kommer frem og fortæller mig om den.

Hvad hvis man ikke har en iPod? Det må da være irriterende at Software
Update henter iPod software, når man ikke har brug for det.

(OSX 10.3.5)

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-08-04 17:17

In article <412cb70c$0$207$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
No1 <nospamplz@removeentireaddress.mars> wrote:

> [...]
> jeg ikke bruge den. Kan jeg fjerne den fra listen, så jeg ikke
> downloader den og undgår at "Software Update" kommer frem og

Er det ikke det der iPod Updater, der kan opdatere alle slags iPod? Det
indeholder alle opdateringerne til de forskellige iPod.

> Hvad hvis man ikke har en iPod? Det må da være irriterende at
> Software Update henter iPod software, når man ikke har brug for det.

Nøh. I dag har man så store harddiske og så hurtige forbindelser, at det
ikke betyder noget. Jeg har da masser af programmer liggende, som jeg
kun sjældent har brug for, eller som jeg har afprøvet og opgivet at
bruge. Jeg foretrækker at holde min Mac up to date på alle punkter. Man
ved jo heller ikke, hvad man pludselig får brug for, og så er det rart
at være forberedt. Men hvis man har pladsproblemer, så skal man
naturligvis luge ud på harddisken. Jeg mener da også, at man kan
markere, at man ikke ønsker at hente en opdatering, så den bliver sat på
hold
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 25-08-04 17:18

> [...]

> Hvad hvis man ikke har en iPod? Det må da være irriterende at Software
> Update henter iPod software, når man ikke har brug for det.

Klik på opdateringen, og vælg så opdater -> "Ignorer opdatering". Så
slipper du for at se mere til den , før du evt. klikker på "Nulstil
ignorerede opdateringer"

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Jonas Voss

Dato : 25-08-04 17:21

In dk.edb.mac, No1 wrote:

> Kan jeg fjerne den fra listen, så jeg ikke downloader
> den og undgår at "Software Update" kommer frem og fortæller mig om den.

Klik på den i listen og tryk på backspace, så spørg den om du vil fjerne
den fra listen.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

- In /dev/null no one can hear you scream -

Fra : No1

Dato : 25-08-04 18:02

> Klik på den i listen og tryk på backspace, så spørg den om du vil fjerne
> den fra listen.

Tak. Præcist hvad jeg ledte efter.