Dele kalendere mellem computere
Fra : Henrik Münster

Dato : 24-08-04 11:27

Min kone har jo lige fået en iBook. Jeg fandt ud af, at det var smart at
synkronisere kalender og adressebog mellem den om min PowerBook. Det gik
fint at sætte det op i iSync den første dag. Men så fandt jeg ud af, at
det var smart at vi kunne chatte sammen. Så jeg satte hendes iChat op
med den .Mac-adresse, hun allerede havde. Og det var jo også fint.
Men nu opfatter iBook jo min kone som ejer af computeren. Og så vil
den ikke synkronisere med kalenderen og adressebogen på min computer. Og
hvad gør vi så?
Den bedste løsning er vel, at jeg udgiver mine kalendere på min
iDisk, så min kone kan abonnere på dem. Og så kan hun evt. udgive sin
kalender og lade mig abonnere på den.
Men hvad med adressebogen? Den er vel ikke sådan at dele. Det gør
selvfølgelig heller ikke enormt meget, for den ændres jo ikke så tit.
Men hvis nogen har en løsning, vil jeg da gerne vide det.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 24-08-04 15:53

> [...]
> selvfølgelig heller ikke enormt meget, for den ændres jo ikke så tit.
> Men hvis nogen har en løsning, vil jeg da gerne vide det.

Sådan en lige hurtig: Adresserne kan trækkes ud af den ene og lægges
over i den anden!

Ikke synderligt smukt!

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-04 18:09

> selvfølgelig heller ikke enormt meget, for den ændres jo ikke så tit.
> Men hvis nogen har en løsning, vil jeg da gerne vide det.

hit programmet "address-o-sync"

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-04 22:02

In article <md6402-d69.ln1@G5.reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<nospam@reippuert.dk> wrote:

> hit programmet "address-o-sync"

Nåh. Der findes altså en mulighed. Det ser da meget spændende ud. Nu var
vi ellers lige blevet enige om at klare os uden synkronisering. Jeg har
jo en masse fjollede adresser på Mac-brugere, som konen ikke bruger. Men
det var måske en idé at lave nogle grupper. address-o-sync synkroniserer
jo kun de grupper, man har valgt. Tak for tippet.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster