PvP online Mac-indsamling
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-08-04 22:22

Jeg læser dagligt tegneserien PvP Online på hjemmesiden af samme navn.
Tegneren Scott Kurtz blev så træt af, at han fik en masse e-mail fra
Mac-brugere, der syntes, han skulle købe en Mac. Sådan set ville han
gerne have en Mac. En af hovedpersonerne i serien Brent Sienna er
Mac-bruger, og der har været mange striber, hvor en Macintosh har været
en central del af handlingen.
Desværre har han ikke rigtig råd til at købe en Mac og skifte alle
sine programmer ud. For nu at lukke munden på alle Mac-brugerne, der
skrev, foreslog han, at de anbragte deres penge, hvor deres mus var, og
sendte ham et bidrag, så han kunne få råd til en Mac. Og jeg må sige, at
han faktisk er ganske godt på vej. Jeg må tilstå, at jeg også sendte ham
lidt, da jeg nyder at læse hans tegneserie. Men det er alligevel
imponerende, hvor meget han har fået samlet ind. Der må være mange, som
synes, han skulle få sig en Mac. I kan se, hvor meget der nu er samlet
ind:

<http://www.pvponline.com/rants_buymeamac.php3>
--
Venlig hilsen