simpelt Chatrum ?
Fra : Jesper Olesen

Dato : 07-09-04 11:28

Jeg har brug for et chatrum, jeg forestiller mig det er lavet i flash.
Det jeg er interesseret i er noget ala IRC hvor man kan se hvem der er
der og man kan skrive til hinanden rimeligt "live" (ikke noget med at
skulle klikke på opdater)
Men de java appletter jeg har set har ikke fungereret. Det skal være
sådan at der kun skal være et klik hvor man indtaster navn og så er
man derinde. De appletter jeg så skulle man indtaste servere og
kanalnavn og sådan.
Har I ikke et godt forslag til en simpel chat, helst gratis

På forhånd tak
J Olesen

Fra : Gert Vous

Dato : 07-09-04 18:47

Jesper Olesen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> kanalnavn og sådan.
> Har I ikke et godt forslag til en simpel chat, helst gratis

Jeg sender dig lige et chatrum som virker fint og passer med din
beskrivelse
Venlig hilsen
Gert Vous

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-09-04 19:55

Jesper Olesen wrote:
> [...]
> kanalnavn og sådan.
> Har I ikke et godt forslag til en simpel chat, helst gratis

Kan du køre asp på din serve?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk