TNT2 M64 ?
Fra : Tivas Laursen

Dato : 11-05-01 13:14

Hej NG

nu har jeg fuldt lidt med her på det sidste men jeg fatter ikke hvad en TNT2
M64 kort er. hvad er forskellen på det og så det "normale" TNT2 ?

det var bare det

Hilsen Tivas

Fra : Allan Pedersen

Dato : 11-05-01 20:58

båndbreden til grafikkortets ram, m64 køre 64 bit,
normalt tnt2 ,128 bit, i praksis betyder det at et normalt
tnt2 kort vil løbe fra et m64 når du når over en skærmopløsning
der er større end 800*600 , 16 bit.

mvh

allan

Tivas Laursen <tivas@laukaz.dk> skrev i en