Andet multimedie
bentjuul 3670
Array-længde - acrobat ???
Fra : UK

Dato : 06-09-04 08:12

Hej
Er der nogen der er stødt på meddelelsen Array-længde er uden for område i
acrobat 6. Hvad er årsagen til meddelelsen og hvad kan man gøre ved det? Jeg
kan ikke få lov til at printe den pågældende pdf. Forhåndskontrollen melder
ingen fejl.

Hilsen Ulla

Fra : Niels Boegh

Dato : 06-09-04 10:05

On 2004-09-06 09:11:53 +0200, "UK" <ulla-johnny@slet-mig.mail.dk> said:

> [...]
> kan ikke få lov til at printe den pågældende pdf. Forhåndskontrollen melder

Jeg tror, problemet ligger i Distilleren.

Start Distilleren, gå i Adobe PDF Settings - Advanced - og fjern
flueben i "Preserve OPI comments"

Destillér din ps-fil igen.

Hvis du genererer pdf'en fra et layoutprogram, kan du prøve at slå
OPI-funktionen fra.

Håber det hjælper.

Niels

Fra : UK

Dato : 06-09-04 10:44

"Niels Boegh" <1nboegh2@3hotmail4.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> flueben i "Preserve OPI comments"
>
> Destillér din ps-fil igen.
>
> Hvis du genererer pdf'en fra et layoutprogram, kan du prøve at slå

Tak for hjælpen - det var løsningen på problemet. Jeg havde prøvet at lave
pdf'en direkte fra Quark 6 og via en postscriptfil, der blev destilleret i
acrobat 5, men det gav det samme dårlige resultat. Nu har jeg testet begge
metoder, hvor OPI-funktionen er slået fra, og det giver ingen problemer.
Endnu en gang tak -Ulla