Udrykningsbekendtgørelsen ?
Fra : SpookiePower

Dato : 03-09-04 22:27

Hvor finder man udrykningsbekendtgørelsen ?
Når jeg søger på google, kan jeg se en masse artikler og andet
hvor ordet nævnes, men ikke et link til hvor
udrykningsbekendtgørelsen kan læses. Nogle som kan hjælpe mig ?

Fra : alexbo

Dato : 03-09-04 22:42

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev
> Hvor finder man udrykningsbekendtgørelsen ?
> Når jeg søger på google, kan jeg se en masse artikler og andet
> hvor ordet nævnes, men ikke et link til hvor
> udrykningsbekendtgørelsen kan læses. Nogle som kan hjælpe mig ?

Denne her?
http://147.29.40.90/_SHOWF_A852364271/348&B19960051005REGL&0002&000005

mvh
Alex Christensen