pas på www.jamba.dk
Fra : Johnny B

Dato : 01-09-04 19:08

jeg har modtaget alle mulige sms'er fra dette møgfirma og fandt til sidst ud
af hvordan jeg kom ud .... dagen efter kommer denne mail fra mit
mobilselskab :

Kære kunde -
Vi har modtaget forsinkede takstoplysninger fra Jamba (1279) - en
SMS-service - om billedbeskeder og ringetoner bestilt tidligere på året.
Oplysningerne kan også vedrøre tilmelding af en service fra Jamba a 30
kr. om måneden. Det skyldes en fejl i Jambas betalingssystem, at det
bestilte ikke takseres før nu.

Af samme årsag fremstår de takserede services på din konto
xxxxxxxx med en senere dato end den faktiske købsdato, og samtlige
beløb er trukket fra din konto i denne uge.

Vi beklager naturligvis dette og beder dig kontakte Jamba på telefon
7014 0041 med eventuelle spørgsmål i den forbindelse.

Grundet disse forsinkede takstoplysninger er det en god ide at tjekke
din saldo og evt. tanke din konto op.

Bemærk: Det er ikke muligt at svare denne e-mail.

Med venlig hilsen

TELMORE

jeg føler at jamba er de frækkeste banditter og at de tager r.... på folk

kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet det ???

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 01-09-04 19:46

"Johnny B" skrev 01.09.2004 20:07:

> jeg føler at jamba er de frækkeste banditter og at de tager r.... på folk
>
> kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet det ???

Har du bestilt servicen og modtaget ydelserne?

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Fra : Johnny B

Dato : 01-09-04 20:47

nej ...

--

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> skrev i en
meddelelse news:BD5BE594.494F%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

Fra : Rea721

Dato : 01-09-04 21:38

I news:4136273d$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Johnny B følgende tekst:

> nej ...

Kan du så ikke uddybe hvad du mener med at du "kom ud" hvis du ikke har
været "inde" ??

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod2[remove]@721.dk
Flyudlejning, Skoleflyvning, Taxaflyvning, Rundflyvning

Fra : Søren Houen

Dato : 01-09-04 21:46

"Johnny B" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet det ???

Så vidt jeg har forstået det, tilmelder man sig hos JAMBA en
abonnementsservice, hvor man for 30 DKK pr. måned kan downloade op til fem
ringetoner etc. Derfor skal man huske at afbestille abonnementet, hvis man
ikke ønsker at bruge det i mere end én måned. Dette gøres der opmærksom på
ved tilmeldingen.

Fra : Johnny B

Dato : 01-09-04 22:21

har aldrig tilmeldt mig til noget af den slags ....

Fra : Christian Andersen

Dato : 02-09-04 10:40

Johnny B wrote:

> har aldrig tilmeldt mig til noget af den slags ....

Som du er blevet spurgt om tidligere; hvad mente du så med at du "kom ud
af det"?

Bemærk: dette er ikke en kritik af dig, eller et forsvar af Jamba, jeg
forsøger bare at forstå hvad der helt nøjagtigt er sket.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Johnny B

Dato : 02-09-04 16:04

fandt et nummer hvor jeg ringede op og fik meldt mig ud af det jeg aldrig
har meldt mig ind i

Fra : Christian Andersen

Dato : 03-09-04 12:07

Johnny B wrote:

> fandt et nummer hvor jeg ringede op og fik meldt mig ud af det jeg aldrig
> har meldt mig ind i

Lækkert.

Så skal du bare henvende dig skriftligt til

1) Jamba, hvor du nægter at have bestilt de nævnte services og beder
Jamba dokumentere deres krav

2) din teleudbyder, hvor du nægter at have bestilt de nævnte services og
beder om at få pengene tilbageført til din konto.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!