kristian.storgaard@mail.dk
Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 01-09-04 09:06

Bekendtgørelse af lov om børns forsørgelse (Især § 18, stk. 2) (LBK nr 352
af 15/05/2003) og Bekendtgørelse af lov om børnetilskud og forskudsvis
udbetaling af børnebidrag (Især § 8).

denmå da også meget gerne havne i min mail box

Fra : Peter

Dato : 01-09-04 09:30

"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Bekendtgørelse af lov om børns forsørgelse (Især § 18, stk. 2) (LBK nr
352
> af 15/05/2003) og Bekendtgørelse af lov om børnetilskud og forskudsvis
> udbetaling af børnebidrag (Især § 8).

Du finder dem på www.retsinfo.dk

/Peter

Fra : Gerner

Dato : 01-09-04 11:26

On Wed, 1 Sep 2004 10:30:09 +0200, "Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in
dk.videnskab.jura:

>"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>352
>
>Du finder dem på www.retsinfo.dk
>
>/Peter

Han vil nok også have et skjult brud på ophavsrettigheder over for fuld citat af
kommentarerne til §§.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Brian k

Dato : 01-09-04 13:13

NYK.M.Unlock wrote:

> denmå da også meget gerne havne i min mail box

Også gerne i min

spam**@**grov.dk (fjern 4 *)

mvh
brian