AZERO og betalingsstandsning
Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 22-08-04 08:33

AZERO og betalingsstandsning

Jeg var heldigvis så fornuftig at flytte fra dem i god tid, med
bekræftelse på opsigelsen, men det tog også 32 e-mails og to breve.

Men hvis nu jeg havde haft mit webhotel hos dem og de er i
betalingsstandsning er jeg så forpligtiget til at betale for det næste
år forud, hvis jeg ikke kan nå at opsige.

Betalingsstandsning er i 95% tilfælde lig med konkurs
og så taber jeg jo pengene, for en vare jeg ikke får.

Så spørgsmålet i sin enkelhed, er man pligtig i tilfælde af
betalingsstandsning at betale 1 år forud?

Husk kun juridisk svar ikke meninger og holdninger tak.

Med venlig hilsen
Lars (København nord)

Fra : John

Dato : 22-08-04 09:56

<complex-fjernes-@pc.dk> skrev i en meddelelse news:f1jgi0d3c5i2u09s3sr71ml7sqbeju8fj6@4ax.com...
> [...]
| betalingsstandsning at betale 1 år forud?
| ============================================
|
| Husk kun juridisk svar ikke meninger og holdninger tak.

Der ikke tale om en konkurs af azero.dk.

Har du læst dette på deres hjemmeside:

Azero ApS er i øjeblikket i betalingsstandsning, og undergår en
omstrukturering i et nyt selskab.

Det nye selskab overtager alle kundeforpligtelser, servere,
medarbejdere, kontorer og serverrum m.m.

Driften fortsætter uforstyrret som tidligere i det "gamle" Azero.
For vores kunder betyder det altså at deres domæner/webhoteller/dedikerede
server og andre løsninger vi hoster for dem, fortsætter i det nye selskab.

Vi beklager eventuel forvirring dette måtte have medført.

Vi vil gerne over for vores kunder understrege at driften af deres produkter
fortsætter som hidtil, men opstår der spørgsmål er I naturligvis meget velkomne til at ringe ind til os.

Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 22-08-04 11:05

Det var ikke et svar fra Azero jeg efterlyste
jeg er heldigvis færdig med jer,
må i dø en langsom og smertefuld død.

Med de bedste ønsker om en snarlig konkurs.
og at det ikke lykkedes for jer at tørre gælden af på andre.

En sur ex-kunde, der modtog et incassobrev på noget der var betalt.

Med venlig hilsen
Lars, aldrig mere Azero, om jeg så fik penge udbetalt for det.

Fra : Stefan

Dato : 22-08-04 12:03

> Det var ikke et svar fra Azero jeg efterlyste
> jeg er heldigvis færdig med jer,
> må i dø en langsom og smertefuld død.

Nu tror jeg ikke stakkels John er fra Azero, han citerede bare deres
website. Læs eventuelt her: http://azero.dk/kundeservice/nyheder/

-Stefan

Fra : John

Dato : 22-08-04 12:43

"Stefan" <spamme@sommer-net.dk> skrev i en meddelelse news:41287d66$0$188$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

| Nu tror jeg ikke stakkels John er fra Azero, han citerede bare deres
| website. Læs eventuelt her: http://azero.dk/kundeservice/nyheder/
|
| -Stefan

Lige netop.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-08-04 13:55

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 22-08-04 18:00

<complex-fjernes-@pc.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Betalingsstandsning er i 95% tilfælde lig med konkurs

Det tror jeg ikke du har ret i.

> [...]

> Så spørgsmålet i sin enkelhed, er man pligtig i tilfælde af
> betalingsstandsning at betale 1 år forud?

Som udgangspunkt ændrer en betalingsstandsning ikke på rettigheder og
forpligtelser (der gælder en særlig regel for ansatte). Så du er pligtig at
betale.

/Peter

--
http://www.grauslund.com