ide til stor dansk institution
Fra : Ralph

Dato : 20-08-04 23:31

Jeg har fået en genial - synes jeg selv - ide til et lille navneskift
på subj.
Hvordan sikrer jeg mig at de ikke "bare" tager ideen uden at honorere
mig?
Er det nok at sende en mail/oplyse Jer om min ide, eller skal ideen
igennem notarius publicus, eller advokat?

Nu kunne dette jo nok virke en smule ærgerrigt, men jeg ved at andre
store firmaer betaler kassen for selv små ændringer i deres navn/logo,
så hvorfor ikke?

--
venligst
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 21-08-04 13:21

Nu er forslag så sendt til den nuværende Roskilde Festival - kommende
Rosckilde Festival

--
venligst
Ralph

Fra : Rune Wold

Dato : 21-08-04 15:01

Ralph wrote:

[klip]

> Rosckilde Festival

Helt ærligt, jeg tror ikke, du behøver at bekymre dig om, hvorvidt de
stjæler din idé.

/Rune Wold

Fra : Tony

Dato : 22-08-04 16:03

> Helt ærligt, jeg tror ikke, du behøver at bekymre dig om, hvorvidt de
> stjæler din idé.
>
> /Rune Wold

Dit svar var hverken velformuleret eller juridisk!

Tony

Fra : Devilicious

Dato : 22-08-04 18:14

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev i en meddelelse

> Dit svar var hverken velformuleret eller juridisk!

Alligevel tror jeg Rune har fat i noget af det rigtige. Tag det som du har
lyst.

MK