outlook 97 skabelon
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 28-11-00 22:08

Hej

Jeg har planer om at lave et julekort til mine kollegaer på vores netværk,
desværre har vi office 97 og der kan outlook jo ikke håndtere html, men jeg
må da kunne lave en skabelon, jeg er bare ikke helt klar over hvordan man
gør og hvor den skal/bør gemmes, er der nogen i denne gruppe der har
erfaring med dette.......

hilsen
Kurt

Fra : Søren Blom

Dato : 29-11-00 00:58

Hvis du laver et julekort eller hvad du nu skal og så i afsendelsen sørger
for at det er i RTF format, så fungere det. Dog under den forudsætning at
modtagerens mail program forstå RTF format, hvilket ikke alle gør.
Det er heldigvis år et par tilbage jeg brugte Outlook 97, så jeg kan ikke
huske tingene i detaljer.
Håber at du kan bruge dette til noget.

--
Søren Blom