FÅÅÅÅRK det kloge hoved har kvast min "kna~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-05-01 02:28

HMM undskyld mit dårlige humør efter et fedt og sjovt Elmer træf nær
Holstebro hvor jeg begav mig op sidste weekend og det bik godt indtil min
fine Suzuki Dr 750 s big fik en sjov lyd i motoren og jeg besluttede i mit
stille sind at da der jo stadig var garanti på den ville jeg lade den fragte
hjem med falck, dette skulle jeg dog aldrig have gjort, for da flack kom med
en lille autotransport hvor min Mc skulle hænge udover på skovlen fra
Jylland og hjem til forhandleren som skulle lave det på garantien tænkte jeg
hmm det der holder ikke for den er tung sådan en fuldtanket Offroader med 29
L benzin på tanken men jeg blev klogere for det havde falck manden prøvet
10000´vis af gange før og det skulle jeg ikke blande mig i for han kunne sit
arbejde.....

Men ak du har sikkert gætte det et sted uden for Vejle "tabte" han min fine
Mc med det resultat at jeg nok ikke kommer ud at køre foreløbig da hele
højre side er baldret på den efter en tur i asfalten.
Jada Falck har forsikring og det hele men solen skinner og jeg kan ikke
komme nogen steder og jeg har lige snakket med forhandleren og gudhjælpe mgi
om ikke at han prøver at rende for sine fine garantier med at vi skam kan
slå halv skade osv osv.....

Så nu sidder jeg bag nedrullede gardiner og prøver at glemme at det endelig
er blevet sommer

Mch Eg

--
"Hey, we all feel bad that when you were 12 your scoutmaster rubbed

your butt at the overnight jamboree, but dude, you're almost 30. It's

time to climb down off the cross, use the wood to build a bridge, and

get over it!"

-Chris Titus Wisdom

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 11-05-01 10:47

surt surt surt....hvad kan jeg ellers sige...nu vil jeg gå ud og rode ved
min egen lille MC...

Daniel
--K-750, som skal have skiftet forgaffel idag

Fra : Brian

Dato : 12-05-01 18:51

Du har min dybeste medfølelse

Brian W.