Unreal II rykker
Fra : Kim2000

Dato : 02-09-04 21:35

Mens alle er forgabt i Doom 3, er der åbenbart sket det at man er brandt
inde med Unreal II The Awakening. Jeg fandt det i Stereo Studio til 25 kr.,
og det er faktisk ganske fremragende. Systemkravene er også lidt mere
menneskelige

mvh
Kim
--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : Jasper Norman

Dato : 02-09-04 23:07

Ufatteligt billigt for et relativt nyt spil.

Men jeg tror ikke at der er ret mange anmeldere der er enige med dig i, at
det er et fremragende spil Men heldigvis er smag og behag forskelligt.
Men de tester jo også spillet ud fra den vished, at det koster 400,-

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 12:07

> [...]
kr.,
> og det er faktisk ganske fremragende. Systemkravene er også lidt mere

Og tænk hvis dem der sidder over i dk.spil.computer.first-person-shooter som
kunne have interesse for det, også fik det at vide!?

Fut: til samme gruppe!

> mvh
> Kim

Lars B

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-09-04 12:53

Lars B. Jensen wrote:
> [...]
>
> Og tænk hvis dem der sidder over i
> dk.spil.computer.first-person-shooter som kunne have interesse for

Hovsa, hva? Godt forsøgt ellers.

Prøv dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal næste gang.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 13:48

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hovsa, hva? Godt forsøgt ellers.
>
> Prøv dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal næste gang.

Du har selvfølgelig sat fut til den rigtige gruppe nu?

> -Sune

Lars B

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-09-04 14:57

Lars B. Jensen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Du har selvfølgelig sat fut til den rigtige gruppe nu?

Nej, det kan i netbetjente få lov til at muntre jer med.
Desuden ved jeg ikke hvordan man gør

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 15:17

> Nej, det kan i netbetjente få lov til at muntre jer med.
> Desuden ved jeg ikke hvordan man gør

Så skulle du læse lidt på http://www.usenet.dk

Og så har det ikke noget med at være netbetjent at gøre, men bare at følge
usenets (u)skrevne regler, hvilket ikke ser så svært hvis man ikke lider af
ungdomssløvsind, som "nogle" åbenbart gør...

> -Sune

Fut: dk.admin.netikette

Lars B

Fra : Kim2000

Dato : 03-09-04 21:30

> Hovsa, hva? Godt forsøgt ellers.
>
> Prøv dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal næste gang.

Nåja, hvis man nu ikke brænder for 3D shooters, så kan man da passende også
se efter Hidden & Dangerous, Sim City 3000, Dungen Master m.fl. alle for 25
kroner. Der var omkring 10 titler alle forholdsvis nye.

mvh
Kim